• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Finns en 605 till salu på blocket!
Screenshot_20151129-203704.png
Var det inte någon som letade efter en sån?

Den där gick inte av för hackor! :wideyed:
Sjukt stilig lyster i tavlan. Inte som vanliga pannornas mata tavla som även de är coola men denna var ju något annat!

Visst är detta 112? Finns de utrymme för pruta?

Bilagor

• DSC_0062.JPG
    DSC_0062.JPG
    92.9 KB · Visningar: 71
  • DSC_0062.JPG
    DSC_0062.JPG
    92.9 KB · Visningar: 66
Senast ändrad:
Visst är detta 112? Finns de utrymme för pruta?

Lite märkligt inlägg..men bortsett från det och att döma av bilden så känns något fel, fake?
Typsnittet ser inte rätt ut, färgen på index känns lite off och kronan ser lite stor ut. Kan vara en dålig bild men får dåligt helhetsintryck, kanske någon av experterna här kan flika in

Senast ändrad:
Lite märkligt inlägg..men bortsett från det och att döma av bilden så känns något fel, fake?
Typsnittet ser inte rätt ut, färgen på index känns lite of och kronan ser lite stor ut. Kan vara en dålig bild men får dåligt helhetsintryck, kanske någon av experterna här kan flika in

Osäker på modellerna, tänkte jag ställer frågan här, sorry om de kändes knepigt.
Mm, ska få fler bilder, men hans kompisar är inte lita på alls. Därför jag vill delge de här för panelens bedömning.

Osäker på modellerna, tänkte jag ställer frågan här, sorry om de kändes knepigt.
Mm, ska få fler bilder, men hans kompisar är inte lita på alls. Därför jag vill delge de här för panelens bedömning.
fråga, varför köpa av just denna person om du inte litar på han? Det är ju ändå en stor summa pengar du har tänkt lägga ut.

Tillbaka
Topp