Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är grym, den kulle du ha behållit, är en framtida kandidat för mig!Min 736 var bra. Hade varit svårt att tacka nej till en med 3 istället för datum.
![]()
Ah precis, men är de 1-2 millimeter så stör de inte mig. Men kan man få nån annan referens som är kanske 3-4 mm tunnare så är de väldigt intresseant.Beror lite på vad du menar med ”markant” 005 är lite tunnare och det är möjligt att de nya basemodellerna är något ännu lite tunnare men jag skulle inte kalla det markant. Vill du ha en tunnare, eller som bärs mindre så kika på Radiomir.
Lycka till
Jag vandrade den vägen. Visst, man får lite skit och snea blickar. Men man överlever.Ah precis, men är de 1-2 millimeter så stör de inte mig. Men kan man få nån annan referens som är kanske 3-4 mm tunnare så är de väldigt intresseant.
Vågar man gå så långt att den första pannan är en Radiomir?![]()
Med en 3a istället lär den dessutom varit galet mer hype på andrahandsmarknadenMin 736 var bra. Hade varit svårt att tacka nej till en med 3 istället för datum.
![]()
@Matts är skyldig mig en familjepizza. Jag fick jaga ikapp honom när han drog från GTGn senast och hade glömt ta med sin 372
Mitt förslag att du tittar på är 773 och 560 som är 13,5mm. 005 är 14,5mm och 111, 112 är strax under 15mm. Glasbaksidan är lika tjock typ som den vanliga baksidan.
@Matts är skyldig mig en familjepizza. Jag fick jaga ikapp honom när han drog från GTGn senast och hade glömt ta med sin 372
Nix, förmedlings-tack-pizzaÄr det här från något tidigare GTG där folk glömde betala?
Tycker man ändå märker att 773, 1000 och 560 (om vi nu enbart pratar base dial) upplevs lite tunnare än 112 även om det objektivt skiljer rätt lite.
Oh , helvete. Glömt helt, mäter nuPizza i all ära men jag hade tänkt att plikta genom att köpa ditt xs-asso (om du svarar på pm någon gång![]()
Jag vandrade den vägen. Visst, man får lite skit och snea blickar. Men man överlever.
Kort och gott är valspråket "gillar du det, köp det" i den här tråden.Oavsett vad @kmg säger.
Jag vet inte. Jag har visst mina klockor för långt upp på handleden för att det ska vara ett problem.Känns som att man kommer in i gemenskapen oavsett vilken väg man går! Men visst måste man upplevt lite skav från kronskyddet innan man kliver in på Radiomir!?![]()
And we can't waitFlygresan bokad! Flyger tisdag morgon till berlin.
Som det ser ut nu blir det unboxing senare på kvällen
![]()
Mitt val föll på 560. 13,5 mm tunn.Hej!
Är sugen på att byta till mig en instegs-panna.
Fastnat mest för 111 och 112, är dessa betydligt tjockare än tex 005 pga av glasbaksidan?
Finns det någon nyare ref som liknar 112 som är markant tunnare?
/Danne
And we can't wait![]()
Varje sekund känns som en evighet, du vet känslan.
Snart så..!![]()
Lycka till!
Härligt! Kommer garanterat bli bra.Flygresan bokad! Flyger tisdag morgon till berlin.
![]()
Grattis i förskott!Flygresan bokad! Flyger tisdag morgon till berlin.
![]()
Spännande!Flygresan bokad! Flyger tisdag morgon till berlin.
![]()
Grattis i förskott!
Spännande!![]()
Hahaha jag nöjer mig med ett strap@azcii släpper de den bör du få #002(gratis)