Det är liksom det jag säger om OEM. Få är riktigt riktigt bra.Tackar! Kanske dags att göra slag i saken då.
Grymt! Jag blir tokig på mitt ponte vecchio, mjuknar aldrig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är liksom det jag säger om OEM. Få är riktigt riktigt bra.Tackar! Kanske dags att göra slag i saken då.
Grymt! Jag blir tokig på mitt ponte vecchio, mjuknar aldrig
100% lugn. Riktigt workhorse-ETA-verk i fiddyn Exakt samma dekoration som i 111/112 fram tom G-serien. Kommer alltid gå att servaKan man vara lugn med detta verk!
Så jävla sugen på denna godbit! PAM127
Cal. OP XI, a modified ETA movement that Panerai has stamped its mark all over.
Riktigt snyggt gjort!
Leker lite med kameran
Lycka till!Wakey wakey ristis, today is the day!
Beger mig strax mot Arlanda!
Peter.watchacc?Nån som känner till nån tillverkare med sjyssta alligator straps, som inte kostar huggorm eller tar 8 veckor att få hem? Kanske är en omöjlighet.
Tackar, jagar vidare då!100% lugn. Riktigt workhorse-ETA-verk i fiddyn Exakt samma dekoration som i 111/112 fram tom G-serien. Kommer alltid gå att serva
Godspeed brother!Snart på väg mot första anhalten - Berlin
Älskar när visarna glimmar. Behöver en panna med kupat glas asap.
1523 vit? Gamla 523 och 392, 535 och 537, någon mer, eller är begagnat inte med i listan? Ja, skillnaden är PR och vilket band som sitter på klockan.Panerais sida suger sååå hårt.
Är det dessa modeller som gäller vid 42 mm? Förutom någon guld och Radiomir då.
1392, 722, 682, 1535, 1537? Är enda skillnaden mellan 1535 samt 1537 Power Reserve på 1537?
Tack för svar, tänkte nytt. Så på nya har man endast lagt till en 1:a alltstå.1523 vit? Gamla 523 och 392, 535 och 537, någon mer, eller är begagnat inte med i listan? Ja, skillnaden är PR och vilket band som sitter på klockan.
Stämmer inte helt, men på många modeller så är det så att man lagt till en etta. Nu är det ju bra jäkla mycket skillnad på de gamla vs. de nya, inte bara en etta, men det vet du va?Tack för svar, tänkte nytt. Så på nya har man endast lagt till en 1:a alltstå.
det är ett gytter med Panerai, jag är med på att det är lite mer än ettan som är skillnaden.Stämmer inte helt, men på många modeller så är det så att man lagt till en etta. Nu är det ju bra jäkla mycket skillnad på de gamla vs. de nya, inte bara en etta, men det vet du va?
För mig är det tämligen glasklart. Men då försöker jag heller inte se någon logik i modellnummer utan går på deras egna indelningar (Luminor, Due, 1950, Radiomir, 1940 vs. base, marina, sub, m.fl.) istället. Där hjälper Panerais hemsida mig, samt watchbase.com.det är ett gytter med Panerai, jag är med på att det är lite mer än ettan som är skillnaden.