Hahaha jag nöjer mig med ett strap
Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha jag nöjer mig med ett strap
Mitt val föll på 560. 13,5 mm tunn.
Jag är väldigt nöjd.
Har du en påse frön till salu ?
Växer pannor i mattan!
Har du en påse frön till salu ?
Jävligt spännande!Håller på och preppar travelkitet - snart bär det av!
Snus, panerai och €€ - behövs inget mer
Är det bara jag eller är pam384 grym??
(Stulen bild)
Håller på och preppar travelkitet - snart bär det av!
Det är inte bara du den är grym...Är det bara jag eller är pam384 grym??
(Stulen bild)
Jag har två stycken Mays och mina var mjuka från början, och du får välja exakt storlek när du köper så allt är custom.Hur är Mays banden @azcii? Tänker på deras "33", "the one" osv.. Är lite sugen på ett, men de kör 26/26 om man inte ber om custom? Behöver man bryta in dem som vanligt eller är de mjukare än OEM banden?
622 Paneristi Russia är det du vill ha då, 60 tillverkade. Good luck. Finns mängder att tillgå, dock oäkta.Vad heter referensen jag ska sukta efter om jag gillar 572 men inte vill ha sekundvisare och sandwich? Automatiskt verk är inget krav
622 Paneristi Russia är det du vill ha då, 60 tillverkade. Good luck. Finns mängder att tillgå, dock oäkta.
Annars är 662 är den enda Radiomir 1940 utan sekundvisare och sandwich, men den har kupat glas. 587 är näst närmast. Alla de här tre är 47mm dock. Det finns ingen 572 utan sekundvisare och sandwich, om vi ska hålla oss inom Radiomir 1940.
Kanske är den som @Yoshiikee är på väg att hämta imorgon.Är Pre-A superovanligt? Har ingen koll på Panerai men har för mig att någon i tråden har en Pre-av något slag och att den är sällsynt Det säljs en vit på Uhrforum hur som helst.
https://uhrforum.de/threads/panerai-pre-a-vintage-pre-vendome-010.371728/
Kanske är den som @Yoshiikee är på väg att hämta imorgon.
Pre-A gjordes under ett år, som ett test av marknaden. @azcii har bäst koll.
Du uttrycker en känsla som jag tror många av oss har. Det finns för få pannor med base-dial.Attans! 47mm är lite för stort. Tycker 572:an är riktigt läcker men hade velat ha något som skiljer sig från min 111 lite mer... sandwich är väl OK men sekundvisare vill jag inte ha på denna också.... nu ångrar man sig lite att man inte köpte en 112 istället för 111
Haha, det är nog inte den. Oroa dig inteHoppas det inte är samma i och med att annonsen postades för ca en timme sedan
Mjuka och sköna. 33-bandet är mjukare än Medusa, men båda är mjuka och går att använda direktHur är Mays banden @azcii? Tänker på deras "33", "the one" osv.. Är lite sugen på ett, men de kör 26/26 om man inte ber om custom? Behöver man bryta in dem som vanligt eller är de mjukare än OEM banden?
Tackar! Kanske dags att göra slag i saken då.Jag har två stycken Mays och mina var mjuka från början, och du får välja exakt storlek när du köper så allt är custom.
Mjuka och sköna. 33-bandet är mjukare än Medusa, men båda är mjuka och går att använda direkt
Kanske är den som @Yoshiikee är på väg att hämta imorgon.
Pre-A gjordes under ett år, som ett test av marknaden. @azcii har bäst koll.
Jag gissar på att vi får se en 127 snartHåller på och preppar travelkitet - snart bär det av!
Tack! Det kommer smälla till imorgonJag gissar på att vi får se en 127 snart
Oavsett, ha en härlig resa och blir kul att se vad du hittat!