Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
WOW, SATAN vad bra den är!!
Nej bilen är skit ....WOW, SATAN vad bra den är!!
Det står 1-0 till gröna laget över röda.
HAHADet står 1-0 till gröna laget över röda.
Coolt! PAM911?
Leker lite med kameran
Grymt bra!
Grabbar, det som inte får ske, sker. Det visade sig att det fanns en (lite dold) svart repa på tavlan som jag under inga omständigheter skulle kunna acceptera på denna pjäs.
Affären blir inte av, mer info/bilder kommer snart.
Fy vad tråkigt för dig! Men hur lyckas man med en repa på tavlan??Grabbar, det som inte får ske, sker. Det visade sig att det fanns en (lite dold) svart repa på tavlan som jag under inga omständigheter skulle kunna acceptera på denna pjäs.
Asså!? Den kunde han ju informerat om. Surt som tusan. Bara unna dig något gott på hemresan och slicka såren.Grabbar, det som inte får ske, sker. Det visade sig att det fanns en (lite dold) svart repa på tavlan som jag under inga omständigheter skulle kunna acceptera på denna pjäs.
Grabbar, det som inte får ske, sker. Det visade sig att det fanns en (lite dold) svart repa på tavlan som jag under inga omständigheter skulle kunna acceptera på denna pjäs.
Fan vad tråkigt! Åka så långt för att upptäcka detGrabbar, det som inte får ske, sker. Det visade sig att det fanns en (lite dold) svart repa på tavlan som jag under inga omständigheter skulle kunna acceptera på denna pjäs.
Well, jag ser ingen repa. Men blärk. Man vill inte direkt byta den urtavlan heller.Om säljaren talade sanning eller ej, det vet jag inte. Han påstår att han inte visste om detta..
Nu när det blivit platt fall av alltihop ska jag reveala/visa alla bilder jag hann fota.
Pjäsen jag skulle plocka in var en Pre-V 5218 201/A, min drömpanerai alla kategorier.
Ni förstår säkert hur ont det gjorde i hela mitt hjärta när jag först både fick se men även öppna pre-v boxen - det var rena rama hallelujahögonblicket!!! Till hur det vändes till sorg och vrede när jag upptäcker repan.
Av de tidigare bilderna som jag fick kunde man inte se detta.
Mer följer..
Well, jag ser ingen repa. Men blärk. Man vill inte direkt byta den urtavlan heller.
Om säljaren talade sanning eller ej, det vet jag inte. Han påstår att han inte visste om detta..
Nu när det blivit platt fall av alltihop ska jag reveala/visa alla bilder jag hann fota.
Pjäsen jag skulle plocka in var en Pre-V 5218 201/A, min drömpanerai alla kategorier.
Ni förstår säkert hur ont det gjorde i hela mitt hjärta när jag först både fick se men även öppna pre-v boxen - det var rena rama hallelujahögonblicket!!! Till hur det vändes till sorg och vrede när jag upptäcker repan.
Mer följer..
Bortsett från repan en fantastisk pjäs!Om säljaren talade sanning eller ej, det vet jag inte. Han påstår att han inte visste om detta..
Mer följer..
Well, jag ser ingen repa. Men blärk. Man vill inte direkt byta den urtavlan heller.
Bortsett från repan en fantastisk pjäs!
Återigen, synd!
Surt :/ var repan så pass synlig irl att den inte gick att missa? Känns lite uselt av säljaren i så fall :/
Starkt av dig att backa trots suget!Det var en mänsklig hand som låg bakom det där, det såg jag tydligt på mönstret.
Nej, kan lika gärna köpa en 000 i såna fall.
Starkt av dig att backa trots suget!