Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@kmg visst har din zero det där glaset?Youre not alone
Får kolla på det. Är visserligen en 1000 så kanske har enkel-konk... menar enkel-konvext glas@kmg visst har din zero det där glaset?
Är ganska säker på att jag såg den där effekten på din 1000...Får kolla på det. Är visserligen en 1000 så kanske har enkel-konk... menar enkel-konvext glas
Återkommer.
Japp, provade 796 och 797 på SIHH. 796 är riktigt bra, en av mina favoriter från SIHH 2018.PAM 795, 796, 797
Grymma allihop!, någon som har provat någon ?
Hur var Titan, känns det helt fel eller?Japp, provade 796 och 797 på SIHH. 796 är riktigt bra, en av mina favoriter från SIHH 2018.
Tror det är en vanesak. Jag gillar personligen den där tyngden som stål/guld/brons har... Men tror man vänjer sigHur var Titan, känns det helt fel eller?
När jag fiskade där senast var det färja istället för bro som gällde. (om jag nu ens är på samma ställe).Lite höstlov så här i slutet av veckan
796 har kommit in på Krons idag.
Du är spännande du, verkligen. När kommer länken på den där?Ny dykardräkt till grabben.
Det är synd att den är destro bara Men det är ju mycket rimligt att flera i den här tråden borde vara hugade spekulanter.796 har kommit in på Krons idag.
Hur tycker du det funkar med bandbyten?Ny dykardräkt till grabben.
Ja, du, har faktiskt smidit planer på låta tillverka en adapter för min pannalänk så den passar denna.Du är spännande du, verkligen. När kommer länken på den där?
Tänker du på att om det är svårt med byten? Om ja, så är det busenkelt och går snabbt.Hur tycker du det funkar med bandbyten?
Hoho. Som sagt, Hoffa är Mr. Exciting indeed.Ja, du, har faktiskt smidit planer på låta tillverka en adapter för min pannalänk så den passar denna.
det blir nog den första i historien isåfall.
Tipsa om vad som finns att laborera med.Hoho. Som sagt, Hoffa är Mr. Exciting indeed.
Du har inte tänkt prova en lite billigare prototyp först, det finns ju aftermarketgrejer?
När jag fiskade där senast var det färja istället för bro som gällde. (om jag nu ens är på samma ställe).
Ja, exakt. Funderade byta band på 292 när jag hade den men fick panik på de små skuvarna, kanske är större skruv på 47mm Radiomir.Tänker du på att om det är svårt med byten? Om ja, så är det busenkelt och går snabbt.
Skulle säga att skillnaden är två mot en skruv, så samma lika i praktiken.
Inte testat, men hittar någon en variant som funkar med Rad. så hojta till.Någon (@Hoffa ) som testat mesh på en panna?
Kul att minnet sviker inte än, men kan konstatera att det inte var igår jag drog upp senaste gäddan därDu är helt rätt ute, bron blev färdig -93!
Vet inte om skruvarna skiljer sig, men brukar ta ett järn innan byte, då blir man stabil.Ja, exakt. Funderade byta band på 292 när jag hade den men fick panik på de små skuvarna, kanske är större skruv på 47mm Radiomir.
43% självförtroende.Vet inte om skruvarna skiljer sig, men brukar ta ett järn innan byte, då blir man stabil.
Första dyket ner till 70mm avklarad, allt verkar okej.
Har ett naturligt späcklager som värmer, så kör bara kommando.När åker dykardräkten på?
Har ett naturligt späcklager som värmer, så kör bara kommando.