Om jag minns rätt så är mittdelen på byglarna ganska tjock, och det gör nog att det inte kommer fungera med de länkar som finns. Jag tänker mig att det ställer till det ordentligt med meshband också.Tipsa om vad som finns att laborera med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om jag minns rätt så är mittdelen på byglarna ganska tjock, och det gör nog att det inte kommer fungera med de länkar som finns. Jag tänker mig att det ställer till det ordentligt med meshband också.Tipsa om vad som finns att laborera med.
Bra kräm ändå! Hur länge hänger det kvar?!Dirty dial
![]()
Index... ca 3 sekunder tills de är helt döda med stark UV-ficklampa...Bra kräm ändå! Hur länge hänger det kvar?!![]()
Jag med.Kör en till bild. Älskar den här slitna mögeltavlan <3
![]()
Snabba ryck med kameran dåIndex... ca 3 sekunder tills de är helt döda med stark UV-ficklampa...
Visarna håller lite längre, typ 10-15 sekunder
Jo, jag är tbx. Jag är nog beroende. Samlingen intakt. När är nästa gtg?@stelah du är tillbaka? Kom in i värmen och tjöta lite Panerai![]()
Mkt bra mkt bra. Vi tar det i tråden.Jo, jag är tvx. Jag är nog beroende. Samlingen intakt. När är nästa gtg?
![]()
Kul att se den där suben igen! Hoppas semestern har varit braJo, jag är tvx. Jag är nog beroende. Samlingen intakt. När är nästa gtg?
![]()
Hej kompis! We have missed youJo, jag är tvx. Jag är nog beroende. Samlingen intakt. När är nästa gtg?
![]()
Kram!Jo, jag är tvx. Jag är nog beroende. Samlingen intakt. När är nästa gtg?
![]()
Jo, jag är tvx. Jag är nog beroende. Samlingen intakt. När är nästa gtg?
![]()
Morrn! 47 eller 44 idag med hmm..
Det där regia strapet är fö en fullträff, mjukt, följdsamt och väldigt hög kvalite - mitt favoritstrap till 911.
![]()
Får man fråga vad du fick ge för det strapet?![]()
119usd, blev en liten rabatt när jag beställde 2 straps.
Betalade 235usd inkl frakt för 2straps X 119usd
Ok, tack! Och sen plus moms då, ändå betydligt billigare än OEM och ser grymt ut. Ska kika in hemsidan sen.
Var precis och provade 569 hos luxurywatches. Destro är inte för mig, men för er vänsterhänta.... Vilken jävla klocka
![]()
Älskar caset. Jag har samma på min bronzo, har inga problem med det. Däremot har jag lite svårt för destro som högerhänt..Den är riktigt grym, like it alot.
Hur tyckte du att klockan satt, var du ok med höjden?
Älskar caset. Jag har samma på min bronzo, har inga problem med det. Däremot har jag lite svårt för destro som högerhänt..
Förstår dock att det blir en dealbreaker för folk som inte gillar tjocka pannor.