Jag tror det iafDet är alltså samma höjd som på bronzon?
Hmm hade för mig att 569 och 389 hade samma dimensioner och att bronzon inte hade samma höjd
![bag :bag: :bag:](/styles/baisik/xenforo/smilies/bag.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror det iafDet är alltså samma höjd som på bronzon?
Hmm hade för mig att 569 och 389 hade samma dimensioner och att bronzon inte hade samma höjd
Morrn! 47 eller 44 idag med hmm..
Det där regia strapet är fö en fullträff, mjukt, följdsamt och väldigt hög kvalite - mitt favoritstrap till 911.
![]()
Jag tror det iafKanske borde kollat lite mer noggrant ..
Satt och tittade på liknande straps till min 590, hur gick det att köpa från Swordstraps?
Inte helt ok.. Riktigt bra!PAM932 helt ok på gummit, premiär.
![]()
Är precis inne i samma med min 422. När jag drog på oem gummi insåg jag hur bra den faktiskt passar på svart band. Har beställt ett ljusare läder och funderar på att komplettera med svart läder! Kör !Hur länge får man vara nykär?Vill skaffa fler band, har mest bruna och går på funderingar kring antingen något svart eller något ljusare brunt. Vad tror ni? Känns inte som det är så många som kör svart på 422..
![]()
Måste fixa gummi till min 587!PAM932 helt ok på gummit, premiär.
![]()
PAM932 helt ok på gummit, premiär.
![]()
Älskar lillfingret ocksåPAM932 helt ok på gummit, premiär.
![]()
Hur länge får man vara nykär?Vill skaffa fler band, har mest bruna och går på funderingar kring antingen något svart eller något ljusare brunt. Vad tror ni? Känns inte som det är så många som kör svart på 422..
![]()
Nnnnnnnnice!
Grattis (eller vad man säger)
Det var precis likadant för mig varpå jag går i dessa tankar! Gäller ju bara sen att komma på vilket sorts svart och vilken tillverkare..Är precis inne i samma med min 422. När jag drog på oem gummi insåg jag hur bra den faktiskt passar på svart band. Har beställt ett ljusare läder och funderar på att komplettera med svart läder! Kör !
Svart asso är riktigt bra på den! Blir en helt annan klocka. Dock passar de brunare tonerna bättre med guldvisare
Hade ett burgundy croco till min gamla 422:a som passade svinbra!
Hittar knappt en enda bild på instagram heller med 422:an och svart band..
Riggat fotoSer ju svingrymt ut!! Jag väljer att bortse från självplågerifaktumet att du har klockan över ulna, dvs ”knölen”![]()
Få saker känns numera så givna som att Rad 1940 47 passar larvigt bra på gummi!Måste fixa gummi till min 587!
Det gick undan, bra och stort grattis!
Det var precis likadant för mig varpå jag går i dessa tankar! Gäller ju bara sen att komma på vilket sorts svart och vilken tillverkare..
Hmm ja det är ju en bra idé, har inte sett många svarta assos dock? Jo jag vet, därav mina typ 5-6 bruna band men känns som de är lika varandra och ett svart skulle vara ett bra tillägg. Är osäker på om jag vill ha croco eller vanligt koläder men lutar åt det senare då det känns mer passande på en 47mm. Så jävla svårt att bestämma sig..
Angående instagram - Ja, det är min uppfattning också vilket är märkligt med tanke på hur mycket som finns där..
Tack..Nnnnnnnnice!
Grattis !!![]()
Grymt!!! Grattis!!
Tack, abstinensen har börjat lägga sigGrattis (eller vad man säger)![]()
Så jag jobbarDet gick undan, bra och stort grattis!![]()
Tack, ja den är riktigt grym..Snabba ryck, den är grym! Grattis!
Tack så mycketGrymt!!! Grattis!!![]()