• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det fanns förut, vet inte om det gör det längre dock.. Det var cool kombination.

Lite mer omväxling är alltid en bra ide! Tror jag är uppe i 5 olika bruna straps nu. Men de är helt olika varandra, så klagar inte. Något gult, och rödare. Ett svart eller grått canvas skulle passa perfekt, perfekt när de är lite slitna.

Men jag känner med dig, kollat mays & swordstraps nu, alla band jag plockar ihop är ju bruna.. :rolleyes:
Ett grått asso är grymt. Kör det. Finns på ebay eller hos Krons, beroende på hur mycket du vill betala. :D

Är precis inne i samma med min 422. När jag drog på oem gummi insåg jag hur bra den faktiskt passar på svart band. Har beställt ett ljusare läder och funderar på att komplettera med svart läder! Kör !
Svart är rätt styvmoderligt behandlat i vår community. Jag tycker att alla Pannor, men framförallt 47orna, gör sig riktigt bra i svarta band, gärna med lite struktur (se ex.vis, DiStefanos svarta buffelband).

Haha tur det ;)

Det fanns förut, vet inte om det gör det längre dock.. Det var cool kombination.

Lite mer omväxling är alltid en bra ide! Tror jag är uppe i 5 olika bruna straps nu. Men de är helt olika varandra, så klagar inte. Något gult, och rödare. Ett svart eller grått canvas skulle passa perfekt, perfekt när de är lite slitna.

Men jag känner med dig, kollat mays & swordstraps nu, alla band jag plockar ihop är ju bruna.. :rolleyes:

Aa har tänkt canvas från AW-straps, står på kölistan där ;) Langar bilder på några svarta från mays och sword! Diggar nog det första mest, vad tycker ni andra?

381E6AE7-47BA-4CBC-A341-B62D3A70E78C.png
48B3362B-4828-4684-AFE8-C504D7148321.png
D694D432-C4C5-49E4-8D9C-C8BEABF3ADE1.png

Hur länge får man vara nykär? :D Vill skaffa fler band, har mest bruna och går på funderingar kring antingen något svart eller något ljusare brunt. Vad tror ni? Känns inte som det är så många som kör svart på 422..

970DCE0D-46AB-4CBA-9A0E-4AE2A87E616F.jpeg
Det var precis likadant för mig varpå jag går i dessa tankar! Gäller ju bara sen att komma på vilket sorts svart och vilken tillverkare..

Hmm ja det är ju en bra idé, har inte sett många svarta assos dock? Jo jag vet :D , därav mina typ 5-6 bruna band men känns som de är lika varandra och ett svart skulle vara ett bra tillägg. Är osäker på om jag vill ha croco eller vanligt koläder men lutar åt det senare då det känns mer passande på en 47mm. Så jävla svårt att bestämma sig..

Angående instagram - Ja, det är min uppfattning också vilket är märkligt med tanke på hur mycket som finns där..
673 på Svart OEM PV med Ecru Stitch!
image.jpg

Byter band ffg och det gick ju som en dans. Men varför är det bara en keeper på gummit? den är ju dessutom fixerad. Flärpen blir ganska lång.
Till min förvåning upptäcker jag att OP-skylten inuti lådan inte är avplastad. Mumma! Den plasten rycker jag.
E282696B-1681-4089-9156-A22EA7C321DA.jpeg

Trevlig helg

Tillbaka
Topp