Mauritz
Guld
Stort tack, gillade den sen jag såg din.Härligt att se, den där är ju så bra. Stort grattis!
Grattis även till dig och ditt nyförvärv, den är grym om något...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack, gillade den sen jag såg din.Härligt att se, den där är ju så bra. Stort grattis!
Grattis till fin klocka. Du kommer (för)bli nöjd.Äntligen fick man göra pannadebut,
känns precis sådär go som man hade hoppats, från att ha burit enbart 36-42mm klockor så vande man sig förvånansvärt fort med 44mm, burit denna i 3dagar nu och tycker redan den är störtskön..
Pam590
![]()
![]()
![]()
Bra debut..grattis!Äntligen fick man göra pannadebut,
känns precis sådär go som man hade hoppats, från att ha burit enbart 36-42mm klockor så vande man sig förvånansvärt fort med 44mm, burit denna i 3dagar nu och tycker redan den är störtskön..
Pam590
![]()
![]()
![]()
TackGrattis till fin klocka. Du kommer (för)bli nöjd.
TackBra debut..grattis!
![]()
yay or nay?
Äntligen fick man göra pannadebut,
Pam590
![]()
![]()
![]()
TackCool! Men känns lite fel..
Grattis! 590 är en perfekt instegsklocka, särskilt med 8 dagars gångreserv.![]()
Grymt, stort grattis!Äntligen fick man göra pannadebut,
Pam590
![]()
![]()
![]()
Brevettato betyder patent.Tack”8 giorni brevettato”
![]()
Pam590
![]()
![]()
![]()
Här är den riktige storebrorsan.Välkommen! Min hälsar varmt till lillebrorsan
![]()
Här är den riktige storebrorsan.
![]()
PAM 341 - Egiziano - 60mm.
Morrn! 47 eller 44 idag med hmm..
Det där regia strapet är fö en fullträff, mjukt, följdsamt och väldigt hög kvalite - mitt favoritstrap till 911.
![]()
I Know.. citerade texten på tavlan som antyder gångreservenBrevettato betyder patent.![]()
TackGrymt, stort grattis!
Ypperligt inträde!
I know. Sorry. Den där har varit uppe på tapeten i denna tråd tidigare med lite roligt tjafs.I Know.. citerade texten på tavlan som antyder gångreserven![]()
Det där bandet är mysigt. Hur, var, när, vem?Asså den är så bra ändå!Gammal kärlek rostar aldrig osv... synd att jag inte kan ha fler samtidigt.
![]()
Grymt coolt band!!!Asså den är så bra ändå!Gammal kärlek rostar aldrig osv... synd att jag inte kan ha fler samtidigt.
![]()
Pam590
![]()
![]()
![]()
Stort grattis !Äntligen fick man göra pannadebut,
Pam590
![]()
![]()
![]()
Grattis! Bra val av förstapanna!
Stort grattis !![]()
Grymt snyggt läder!Asså den är så bra ändå!Gammal kärlek rostar aldrig osv... synd att jag inte kan ha fler samtidigt.
![]()
Gott så!