Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med fiddyn finns det inget mörker
![]()
Finns ingen sådan variant i 44mm alls va ?![]()
Finns ingen sådan variant i 44mm alls va ?![]()
Vad händer då? Releaseparty?We will know for sure den 14-17 januari.
Vad händer då? Releaseparty?![]()
SIHH - Som vi resonerat om tidigare, det är ungefär lika troligt som att Rolex gör en modern pepsi i stål.
Nästan släppte.. Ska vi räkna med en 372 i 44mm som endast går att köra på länk?Vilket de i och för sig släppte på Basel i år.
Exakt-spänningen är olidligVilket de i och för sig släppte på Basel i år.
Inte i exakt det utförandet, närmaste som man kommer är med 233
Bara en tidsfråga innan vi får se kombinationen guldvisare, kupat glas, clean tavla och stålboett i 44mm tror jag.. Blir nog inte en 1:1 kopia av historiska modeller som 372 och Fiddy (speciellt inte 1950 texten), men den kombinationen kommer nogHave faith, brothers!
Och ni som är nöjda med era 47or får inte uttala sig.![]()
SIHH, så ja
fast 233 är ganska plottrig i jämförelsefiddyn är förbannat fin och clean.
Den kombon i 45mm radiomir 1940 boetten vore trevligt tycker jag... typ 662 i 45mmBara en tidsfråga innan vi får se kombinationen guldvisare, kupat glas, clean tavla och stålboett i 44mm tror jag.. Blir nog inte en 1:1 kopia av historiska modeller som 372 och Fiddy (speciellt inte 1950 texten), men den kombinationen kommer nog
Ja de är två helt olika klockor även om det finns likheter. Japp, den är magiskt fin, du kommer tappa hakan när du ser den IRL![]()
Det är mörkt i mitt garage.Med fiddyn finns det inget mörker
![]()
Snacka om ignorerad.Jag känner på mig att det kommer en maskulin 37 mm skindiver på borstad länk med vit, svart och blå tavla med nytt smaskigt 3-dagars platt manuellt verk. Det medföljer ett orange canvas i vintage patina. Tydlig grön lume har den också. Borstat stål, plexi. Helheten i tydlig paneraikaraktär. 300 m med skruvad krona utan safirglas i botten. Pris ca 70000. Kanske t.o.m. med tunn roterbar bezel så tavlan får stor plats.
Var kan man köpa orange canvasstraps i vintage patina?
Fick mitt klockarmband redan i torsdags från reliasweden.seTack för alla tips. ska sätta mig och undersöka inatt blir nog att jag beställer några olika. Hellre en extra och att de leverans i tid!
Kan man inte köpa ofärgad canvas och köpa infärgningsmedel? Stålborden och vinkelslipen kan jag stå får.Hittar du bara den slitna orangea canvasen så ska jag göra ett band av det åt dig![]()