• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Med fiddyn finns det inget mörker
7D3C560E-3680-4B12-9831-E1C8DA27251B.jpeg

Det är väldigt mkt dejavu i diskussionen nu, vi har väl varit här otaliga gånger? :)
Sannolikheten att fiddyn kommer släppas i en 1:1 kopia i 44mm är lika hög som att bronzon släpps i en 44mm 1:1 - aint gonna happen.

Att det kan dyka upp en 44a som har drag från någon av de populärare 47orna, det däremot är sannolikt.

Bara en tidsfråga innan vi får se kombinationen guldvisare, kupat glas, clean tavla och stålboett i 44mm tror jag.. Blir nog inte en 1:1 kopia av historiska modeller som 372 och Fiddy (speciellt inte 1950 texten), men den kombinationen kommer nog
Den kombon i 45mm radiomir 1940 boetten vore trevligt tycker jag... typ 662 i 45mm

Jag känner på mig att det kommer en maskulin 37 mm skindiver på borstad länk med vit, svart och blå tavla med nytt smaskigt 3-dagars platt manuellt verk. Det medföljer ett orange canvas i vintage patina. Tydlig grön lume har den också. Borstat stål, plexi. Helheten i tydlig paneraikaraktär. 300 m med skruvad krona utan safirglas i botten. Pris ca 70000. Kanske t.o.m. med tunn roterbar bezel så tavlan får stor plats.

Jag känner på mig att det kommer en maskulin 37 mm skindiver på borstad länk med vit, svart och blå tavla med nytt smaskigt 3-dagars platt manuellt verk. Det medföljer ett orange canvas i vintage patina. Tydlig grön lume har den också. Borstat stål, plexi. Helheten i tydlig paneraikaraktär. 300 m med skruvad krona utan safirglas i botten. Pris ca 70000. Kanske t.o.m. med tunn roterbar bezel så tavlan får stor plats.
Snacka om ignorerad. :D

Tillbaka
Topp