• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sub + Läder = Succé

_sunglasses__third_place_medal__green_heart_.jpg
I got a new strap for my Bronzo and accidentally removed all patina from the bez.jpg

Game, set, match!

Håller silikon längre? Nu uppstod nya frågor. Är det rent naturgummi som jag har? Vad är silikon? Vad är skillnaden, förutom hållbarhet sett till tid? Är naturgummi skönare att bära? Andas något av materialen?
Naturgummi är ett naturligt förekommande material, silikon är ”syntetiskt”. Silikon tål mycket mer än naturgummi men det är inte i närheten av lika skönt att bära.

Mina nuvarande 24mm band är så tråkiga att 112 inte används längre. Någon som har några på lager man kan få köpa?

Har inte tålamodet att vänta ifall jag beställer samt är för snål för OEM

Mina nuvarande 24mm band är så tråkiga att 112 inte används längre. Någon som har några på lager man kan få köpa?

Har inte tålamodet att vänta ifall jag beställer samt är för snål för OEM
Jag har några liggandes, hur otråkigt vill du ha det?
De jag kommer på från huvudet är: några gjorda av basebollhandskar, nån målad fransk ammo, samt ett osytt brunt (mao, du kan välja tråd själv).

Tillbaka
Topp