Rey
Silver
Sub + Läder = Succé
![]()
![]()
Game, set, match!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sub + Läder = Succé
![]()
![]()
Håller silikon längre? Nu uppstod nya frågor. Är det rent naturgummi som jag har? Vad är silikon? Vad är skillnaden, förutom hållbarhet sett till tid? Är naturgummi skönare att bära? Andas något av materialen?Anledningen till att SEIKO gått över till silikon, även om jag hatar silikon.
![]()
Vad säger ni om läder på 1389 och de andra subbarna? Jag har ju alltid hävdat att läder på dykare är en stor no no men på något sätt känns det helt normalt att ge Panerai ett frikort pga historiken. Vad säger ni?
Naturgummi är ett naturligt förekommande material, silikon är ”syntetiskt”. Silikon tål mycket mer än naturgummi men det är inte i närheten av lika skönt att bära.Håller silikon längre? Nu uppstod nya frågor. Är det rent naturgummi som jag har? Vad är silikon? Vad är skillnaden, förutom hållbarhet sett till tid? Är naturgummi skönare att bära? Andas något av materialen?
Det gröna var riktigt bra.Sub + Läder = Succé
![]()
![]()
Tack, kort och koncist.Naturgummi är ett naturligt förekommande material, silikon är ”syntetiskt”. Silikon tål mycket mer än naturgummi men det är inte i närheten av lika skönt att bära.
![]()
Vad säger ni om läder på 1389 och de andra subbarna? Jag har ju alltid hävdat att läder på dykare är en stor no no men på något sätt känns det helt normalt att ge Panerai ett frikort pga historiken. Vad säger ni?
Jo, men jag gillar detta också. Just nu iaf.Är det inte roligare med ett pre-v spänne?
Jag har några liggandes, hur otråkigt vill du ha det?Mina nuvarande 24mm band är så tråkiga att 112 inte används längre. Någon som har några på lager man kan få köpa?
Har inte tålamodet att vänta ifall jag beställer samt är för snål för OEM
Mycket blått i bilden ...
![]()
Kolla med @MickeJ där får du gryma band utan att bli rånad. Tveksamt om han har på lager men ett band från honom skulle göra susen på din 112:a.Mina nuvarande 24mm band är så tråkiga att 112 inte används längre. Någon som har några på lager man kan få köpa?
Skall kolla, har ingen klocka med 24 bredd just nu.Mina nuvarande 24mm band är så tråkiga att 112 inte används längre. Någon som har några på lager man kan få köpa?
Man tackar!
Nu kommer partypoopern här och meddelar er att ni bryter mot reglerna. Inga annonser i diskussionstrådar, PMa varandra går ju däremot bra.
Det är raderat, så det är därför du inte ser det.Ser väl ut som en heads-up, kom vi inte fram till att de var ok?
Glad över att göra dig glad!
Julstämning redan nu!Glad över att göra dig glad!![]()