A.J.
Silver
Tack! Fransk ammo från mjleather...Schysst band, vad är det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Fransk ammo från mjleather...Schysst band, vad är det?
Vem kommer knipa 372:an som ligger till salu?![]()
Och en fet sådan...
Men desto bättre o köpa om man hittar något man vill ha, fattar inte varför ingen ryckt denna..Och jag är till och med öppen för diskussion!
Har en uppsjö av vackra band också!
Greg Stevens (ser mer använt ut än det är):
![]()
The StrapSmith. Har tre stycken. Kolla coolaste spännet liksom bara:
![]()
Men visst är det dålig tid att sälja i december och januari.
Alla köper julskinka och grisfötter till julbordet, ingen köper klockor i decVem kommer knipa 372:an som ligger till salu?![]()
Hej. Jag är ingen.Alla köper julskinka och grisfötter till julbordet, ingen köper klockor i dec![]()
Jodu, det kommer vi att genomleva. Fortsätt.![]()
PAM1389 in da house!
Kommer låna denna någon månad så lär bli en del fotospammande under tiden, hoppas ni överlever det.![]()
![]()
![]()
![]()
PAM1389 , I like!
Det är ju jul, ät som en tomte!Synd att den där inte finns i 44mm, alternativt att min handled växer med ett par cm.![]()
![]()
Det är ju jul, ät som en tomte!
![]()
![]()
![]()
PAM1389 , I like!
Den väger typ ingenting och är lite tunnare så den är jäkligt smidig. Kommer nog i princip varva mellan dessa två under en månad framåt.Hur bärs den i jämförelse med 372:an?
Vill minnas att den är typ någon millimeter kortare. Mäter du?Den väger typ ingenting och är lite tunnare så den är jäkligt smidig. Kommer nog i princip varva mellan dessa två under en månad framåt.
Har inte mätt än men kommer såklart mäta, fick den precis nu.Vill minnas att den är typ någon millimeter kortare. Mäter du?![]()
Det bör vi väl stå ut med "hit us"![]()
PAM1389 in da house!
Kommer låna denna någon månad så lär bli en del fotospammande under tiden, hoppas ni överlever det.![]()
Den väger typ ingenting och är lite tunnare så den är jäkligt smidig. Kommer nog i princip varva mellan dessa två under en månad framåt.
(1)389 ÄR grym, så är det bara![]()
![]()
![]()
PAM1389 , I like!
Det är ju Panerai och inte jag som äger den så det vore tokigt.Kommer den att säljas sen?![]()
Jag blir ju jävligt nyfiken på 389 faktiskt, denna är ju obehagligt smidig.(1)389 ÄR grym, så är det bara
Du är mindre off än du tror; 389 sitter sanslöst bra på mig; du har väl handledsmått i mina regioner..Jag blir ju jävligt nyfiken på 389 faktiskt, denna är ju obehagligt smidig.![]()
Hade gärna sett det gamla kupade glaset och mörkare lume också. Borde kanske köpa en och köra en dubbelrecension.Du är mindre off än du tror; 389 sitter sanslöst bra på mig; du har väl handledsmått i mina regioner..
(1)389 kan faktiskt vara undantaget vad gäller att de uppdaterade, tunnare versionerna ska vara/sitta bättre..
Härligt! Jag gillar den som tusan! Enda jag har emot den är att den inte går djupare än dom "vanliga" pannorna.. Tycker relationen borde vara som typ Submariner/Sea dweller inom Rolex..![]()
PAM1389 in da house!
Ska du djupdyka?Härligt! Jag gillar den som tusan! Enda jag har emot den är att den inte går djupare än dom "vanliga" pannorna.. Tycker relationen borde vara som typ Submariner/Sea dweller inom Rolex..
Det som är det roliga, man vill ha djupet men vem kommer någonsin ha det behovetSka du djupdyka?![]()
Vilka är de vanliga? Jag räknar 372 som de vanliga och de har 100m WR. Subben har ju 300m WR.Härligt! Jag gillar den som tusan! Enda jag har emot den är att den inte går djupare än dom "vanliga" pannorna.. Tycker relationen borde vara som typ Submariner/Sea dweller inom Rolex..