389 har inte det dubbelkupade glasetHade gärna sett det gamla kupade glaset och mörkare lume också. Borde kanske köpa en och köra en dubbelrecension.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
389 har inte det dubbelkupade glasetHade gärna sett det gamla kupade glaset och mörkare lume också. Borde kanske köpa en och köra en dubbelrecension.
Udda, det har väl 3-ref Bronzos?389 har inte det dubbelkupade glaset
![]()
Vad har du lyckats med för deal?Det är ju Panerai och inte jag som äger den så det vore tokigt.![]()
Du är mindre off än du tror; 389 sitter sanslöst bra på mig; du har väl handledsmått i mina regioner..
(1)389 kan faktiskt vara undantaget vad gäller att de uppdaterade, tunnare versionerna ska vara/sitta bättre..
44mm 1950 caset.. Som 1312 o.s.vVilka är de vanliga? Jag räknar 372 som de vanliga och de har 100m WR. Subben har ju 300m WR.
Den där är så jävla bra! Måste göra ett nytt försök på 47mm. Denna är ju tunnare än föregångaren så vill gärna att det ska funka.![]()
![]()
![]()
PAM1389 , I like!
Får låna den längre än jag äger de flesta klockor.Vad har du lyckats med för deal?
Och, jag vet inte jag, men klockan lär väl säkert "säljas sen", eller ska den in på Panerais museum?![]()
Och ägaren har inte en överhängande och pockande lust att skänka den för utlottning i Paneraitrådens jullotteri för behövande klockoholics?Får låna den längre än jag äger de flesta klockor.
Den är en sample så den lär inte säljas. Skitig minutvisare har den också, ska gnälla på dem när smekmånaden lagt sig lite.![]()
Har 305 kupade glaset?389 har inte det dubbelkupade glaset
![]()
Yes och även 569.Har 305 kupade glaset?
Endast 382.. inte 507, 671 och 907. Så nej, inte 3-ref bronzos .Udda, det har väl 3-ref Bronzos?
*stön*Btw, när jag höll på att posta en drös inlägg om hur kär jag var i BBQ'n så låg den här på andra plats bland "svarta pannor av olika material", nu har den seglat upp på första. I give you (eller ja, jag vill ha) PAM00613 Radiomir Black Seal Ceramica Istanbul Boutique. 101 tillverkade år 2014. *dreggel**dreggel* Det här är fasen definitionen på en Mårtklocka enligt @azcii
![]()
Btw, när jag höll på att posta en drös inlägg om hur kär jag var i BBQ'n så låg den här på andra plats bland "svarta pannor av olika material", nu har den seglat upp på första. I give you (eller ja, jag vill ha) PAM00613 Radiomir Black Seal Ceramica Istanbul Boutique. 101 tillverkade år 2014. *dreggel**dreggel* Det här är fasen definitionen på en Mårtklocka enligt @azcii
![]()
Den är lättmissad. Det tog ett tags grävande innan jag fann den. Den och 360, sen är man liksom hemma.Uj, den där har jag missat, riktigt mysig.
Den är lättmissad. Det tog ett tags grävande innan jag fann den. Den och 360, sen är man liksom hemma.![]()
BE ja, som det står i inlägget. Nu får du ta på dig glasögonen.Antar att den kanske är LE/BE och kostar huggorm med![]()
BE ja, som det står i inlägget. Nu får du ta på dig glasögonen.![]()
Tackar, tur att man har er experter på forumet !Boxen är en replica (anmält).
Klockan i sig kan man ju ifrågasätta huruvida den är ok den med..
Kanske man ska ta bort min länk, vem kan ordna det ?Boxen är en replica (anmält).
Klockan i sig kan man ju ifrågasätta huruvida den är ok den med..
Kanske man ska ta bort min länk, vem kan ordna det ?
Fungerar tyvärr inte, får felmeddelande :-(Du kan ändra ditt inlägg själv.. du har en ändra knapp
![]()
Tack, fixatDu kan ändra ditt inlägg själv.. du har en ändra knapp
![]()
![]()
PAM1389 möe blått.
Det hade varit klockrent, man tröttnar ju oftast efter en månad ändå.Förstår att Panerai lånar ut klockor till digOm du hittar elva tillverkare till som vill samma sak så har du klockor året runt att njuta av
![]()