• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hade gärna sett det gamla kupade glaset och mörkare lume också. Borde kanske köpa en och köra en dubbelrecension.
389 har inte det dubbelkupade glaset :(

124869-PAM00389-3.jpg

Du är mindre off än du tror; 389 sitter sanslöst bra på mig; du har väl handledsmått i mina regioner..
(1)389 kan faktiskt vara undantaget vad gäller att de uppdaterade, tunnare versionerna ska vara/sitta bättre..

1305 sitter avsevärt mycket bättre på min handled än 305. Men det kanske är olika case på dedäringa? :D

Btw, när jag höll på att posta en drös inlägg om hur kär jag var i BBQ'n så låg den här på andra plats bland "svarta pannor av olika material", nu har den seglat upp på första. I give you (eller ja, jag vill ha) PAM00613 Radiomir Black Seal Ceramica Istanbul Boutique. 101 tillverkade år 2014. *dreggel* :drowning: *dreggel* Det här är fasen definitionen på en Mårtklocka enligt @azcii
upload_2018-12-18_20-9-4.png

Får låna den längre än jag äger de flesta klockor. ;)
Den är en sample så den lär inte säljas. Skitig minutvisare har den också, ska gnälla på dem när smekmånaden lagt sig lite. :)
Och ägaren har inte en överhängande och pockande lust att skänka den för utlottning i Paneraitrådens jullotteri för behövande klockoholics?;):D

Btw, när jag höll på att posta en drös inlägg om hur kär jag var i BBQ'n så låg den här på andra plats bland "svarta pannor av olika material", nu har den seglat upp på första. I give you (eller ja, jag vill ha) PAM00613 Radiomir Black Seal Ceramica Istanbul Boutique. 101 tillverkade år 2014. *dreggel* :drowning: *dreggel* Det här är fasen definitionen på en Mårtklocka enligt @azcii
*stön* :bag:

Uj, den där har jag missat, riktigt mysig.

Tillbaka
Topp