Nu var den tillbaka!
Läste på ett annat ställe att 372 försvunnit temporärt från deras hemsida i går så de kanske bara höll på med en uppdatering.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu var den tillbaka!
Om du kikar på Chrono24 så borde du i varje fall få ett riktmärke. De begangnade som läggs ut på forumet har legat mellan 35-40 k och de senaste har väl blivit sålda samma dag som annonsen lades ut.Vad är ett bra pris för en ny parallellimporterad PAM112 hos icke-auktoriserad svensk handlare?
Jag tog en titt på C24 och det var klart billigare där, runt 41-42, och de är väl samma handlare som den svenska parallellimportörerna köper ifrån. Har dragit i väg ett par mail så får vi se. En säljare är väldigt intressant då jag eventuellt köpt en annan klockrelaterad produkt från honom. Har valt bort amerikanska handlare för att slippa tull och moms.Om du kikar på Chrono24 så borde du i varje fall få ett riktmärke. De begangnade som läggs ut på forumet har legat mellan 35-40 k och de senaste har väl blivit sålda samma dag som annonsen lades ut.
Snyggt! 560?Mitt nya band som jag beställde kom in igår så jag passar på att lägga ut en bild och göra premiär i den här tråden efter att ha lurkat i ett par månader. Men risk för att jinxa mig själv så verkar jag än så länge ha haft tur med min p.5000 då jag inte har märkt av att den skulle gå konstigt.
Jajamen . Har ägt den i tre veckor nu och är riktigt nöjd än så länge.Snyggt! 560?
Kul! Hoppas gå med i klubben inom kort!Jajamen . Har ägt den i tre veckor nu och är riktigt nöjd än så länge.
Coolare än så blir det inte!!!372 med lite patina
Trevligt!Nu kan jag äntligen vara med och posta egna bilder!!!
Ja, precis.Trevligt!
PAM312?
Om du kikar på Chrono24 så borde du i varje fall få ett riktmärke. De begangnade som läggs ut på forumet har legat mellan 35-40 k och de senaste har väl blivit sålda samma dag som annonsen lades ut.
Stort grattis!Nu kan jag äntligen vara med och posta egna bilder!!!
Dagens Panerai (Som vanligt snodd från Panerai-grupper på Facebook)
PAM590 med custom tavla eller reflektion?
Gissar 590 med photoshop
Gissar 590 med photoshop
Så vackert att ögonen tåras!Ingen post i tråden idag. Så kan det inte fortsätta.
Julledig nu så då orkar jag plocka fram kameran och ta lite bättre bilder på nyförvärvet (312).
Var och prövade PAM557 nyss.. De hade inte PAM372 på lager så fick köra på vänsterhänta varianten..... Så jävla vacker klocka... Storleken är väl liiite för stor för mina handleder kanske, men jag tror fan jag kan pull it off ändå...
Hoppas de som surfar in i den här tråden förstår att det är ett klockforum!Helt klart att du kan köra 47, destro passar ju fint då du som mig verkar köra på högern.
Edit: Vad har du för omkrets förresten?