Hoppas de som surfar in i den här tråden förstår att det är ett klockforum!
Ooops, damn! Hoppas ingen utomstående ser det där, inser hur dumt det ser ut nu men lite får man väl bjuda på så här inför jul.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas de som surfar in i den här tråden förstår att det är ett klockforum!
Den är riktigt fet!Var och prövade PAM557 nyss.. De hade inte PAM372 på lager så fick köra på vänsterhänta varianten..... Så jävla vacker klocka... Storleken är väl liiite för stor för mina handleder kanske, men jag tror fan jag kan pull it off ändå...
Omkretsen ?Den är riktigt fet!
Nja, tänkte mer på klockan!Omkretsen ?
Helt klart att du kan köra 47, destro passar ju fint då du som mig verkar köra på högern.
Edit: Vad har du för omkrets förresten?
Härliga tider - grattis !!Panerai? PANERAI! Tack tomten, gör inget att du var lite tidig i år...
WTF? Härligt!!Panerai? PANERAI! Tack tomten, gör inget att du var lite tidig i år...
Panerai? PANERAI! Tack tomten, gör inget att du var lite tidig i år...
Stämmer roséguld, PAM393.Är den i roseguld eller spökar bilden/ljuset?
Stort grattis iaf!
Ohhh yeah!Panerai? PANERAI! Tack tomten, gör inget att du var lite tidig i år...
Skitfet!Panerai? PANERAI! Tack tomten, gör inget att du var lite tidig i år...
Sjuk!Stämmer roséguld, PAM393.
TungSjuk!
Grymt stort grattis
Hur tung blir Luminorcaset i roséguld?
Grym!!
Panerai? PANERAI! Tack tomten, gör inget att du var lite tidig i år...
Din djefvel, helt rätt att du plockar in en Panna, men dessutom i guld!? Bastardo!Panerai? PANERAI! Tack tomten, gör inget att du var lite tidig i år...
Tack allihopa! Var länge sedan jag ägde en Panerai men denna fick mig att falla dit igen.
Så fet. Stort grattis.Tack allihopa! Var länge sedan jag ägde en Panerai men denna fick mig att falla dit igen.
Så...jävla....cool!! God Jul på dig Kapten och även Ni övriga KS Paneristi!!