Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis din galning - lägenheten får vänta liteNär man får lunch så här sent, då får man unna sig ett bättre lunchköp... Panerai 911, “Last one for Paneristi”.
Tack för alla puttar!
Min gamla välollade 587! Snacka provinens! Stort grattisGrymma pannor - grattis till er bägge!
Jag kickar också av Februari med en ny panna, det blev en 587
Grattis! Skitbra den därDå var det äntligen dags! Efter mycket velande fram och tillbaka om vilken min nästa klocka skulle bli.
Valet föll till slut på en Panna!
Vad gömmer sig bakom skynket?
Jo, en PAM 1320!
Avslutningsvis ett handledsskott!
Tusen tack! Ja, jag är verkligen nöjd än så länge. Den har allt jag sökte: Datum, GMT och power reserve.Grattis! Skitbra den där
Dåre! I f-cking love it!!Vem nöjer sig med en Radiomir i veckan? Fler foton kommer, ska bara ut och fira lägenhetsförsäljningen först. Oklart vilken klocka jag ska ha, dock.
Vem nöjer sig med en Radiomir i veckan? Fler foton kommer, ska bara ut och fira lägenhetsförsäljningen först. Oklart vilken klocka jag ska ha, dock.
Bam!! Det var läge när det fanns en att köpa liksom.Där kom den! Grattis
Tack älskling.Dåre! I f-cking love it!!
Fy fan va grymt! Vilken dag i tråden. Känns konstigt att vara pannalös och se sin gamla i trådenVem nöjer sig med en Radiomir i veckan? Fler foton kommer, ska bara ut och fira lägenhetsförsäljningen först. Oklart vilken klocka jag ska ha, dock.
När man får lunch så här sent, då får man unna sig ett bättre lunchköp... Panerai 911, “Last one for Paneristi”.
Tack för alla puttar!
Nu landade PAM1305 hemma, så jäkla gött!
Har du och @Palenkovich en "meränpaneristikompis"-relation?Tack älskling.
Grymt fin, stort grattis.När man får lunch så här sent, då får man unna sig ett bättre lunchköp... Panerai 911, “Last one for Paneristi”.
Tack för alla puttar!
Vill gärna ha en 47mm Radiomir också, typ en PAM687 , är däremot inte redo att sälja fler klockor nu sp det får räcka med två pannor.Grattis till en snygg pjäs! blir nästa en radiomir?
Sotis?Har du och @Palenkovich en "meränpaneristikompis"-relation?
Ursäkta, nu förstod jag inteVill gärna ha en 47mm Radiomir också, typ en PAM687 , är däremot inte redo att sälja fler klockor nu sp det får räcka med två pannor.
Lite
Vafan, denna sketna vinterfredag har utvecklats till en episk nyförvärvdag i Paneraitråden!PAM372 landade igår. Blir en trevlig storebror till 111:an. Egentligen för stor till mina tunna handleder, men den sitter t o m skönare än 111:an. Riktigt mysig klocka.
Tackar! Jäkligt nöjd med den.Vafan, denna sketna vinterfredag har utvecklats till en episk nyförvärvdag i Paneraitråden!
Grattis till en DNA-späckad modern klassiker!!
Stort grattis !! Kul att min gamla 111 har fått en fin vapendragarePAM372 landade igår. Blir en trevlig storebror till 111:an. Egentligen för stor till mina tunna handleder, men den sitter t o m skönare än 111:an. Riktigt mysig klocka.
Tack snälla för alla grattis! Galen fredag med alla köp
Panerai 911
Köpte du av en icke paneristi? Känns som oddsen för det måste vara ganska liten ändå med tanke på hur få exemplar det finns? För 911 är väl limiterad?
Fin!? Han sålde ju en 911!Köpte av en fin människa
Yes, limiterad till 500 ex. De gick iväg direkt.
Fin!? Han sålde ju en 911!
..och ändå fick du inte med alla nyaVad händer idag?? Man missar att läsa tråden på en dag så är det paketöppning till höger och till vänster! Grattis till nya uren @mårt, @Ernesto, @yonsson, @Urfunktion