..och ändå fick du inte med alla nya
Haha galen fredag ju! Har det någonsin varit så många Panerai öppningar på samma dag? Känns skönt att jag är skyldig till flera
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
..och ändå fick du inte med alla nya
Hell yeah bro!!Haha galen fredag ju! Har det någonsin varit så många Panerai öppningar på samma dag? Känns skönt att jag är skyldig till flera
Haha, fan också... Ni vet att jag ville gratta alla..och ändå fick du inte med alla nya
Jaha. Vad ska jag köpa nu då?
Jo. Det är givet, numera.Panerai
Jo. Det är givet, numera.
Se signatur.Hur ser lineupen ut just nu? 1359 + dina två nyförvärv?
Se signatur.
Frågan jag ställt mig sen i augusti...Jaha. Vad ska jag köpa nu då?
Skulle inte en riktigt tidig Mare Nostrum med tritiumtavla vara något alldeles speciellt som sätter prägel på samlingen? Kanske en nyare Mare Nostrum? De är coola.Jaha. Vad ska jag köpa nu då?
Paneristi Sweden has been there, done that.. @micke_sKanske en nyare Mare Nostrum? De är coola.
Ett år är jävligt lång tid!Anonimon ska bort. Måste ha vit panna.
Jag tar @yonsson s 1305 om ett drygt år.
Jag föreslår ett bara lite mörkare band för bättre ecru-match. Typ Mays 33.Äntligen lite skön kontrast till den blå tavlan (och sjysst matchning med index och visare) efter att ha kört olika 70-nyanser-av-blått-band tidigare till 932:an.. På lån från @Yoshiikee , blir till att köpa ett band i denna stil och färg..
Mm 33 är grymt snyggt, men mer brunt (obs, jag har färgseendedefekt ). Gillar kontrasten mot tavlan mer med detta band..Jag föreslår ett bara lite mörkare band för bättre ecru-match. Typ Mays 33.
@micke_s @yonsson @MJ24 @Rey @Dixie @metamorfos @mårt
Tusen tack! Man kanske inte kan säga att sju respondenter är ett statistiskt säkerställt underlag men för mig blir det ändå tydligt...
2 säger ja, 5 säger nej. Även om jag att tror jag har fått mitt svar så tar jag gärna fler åsikter.
Tack igen, mycket värdefull input för mig!
/Micke
Och dubbelvikt asso är också för "brunt"?Mm 33 är grymt snyggt, men mer brunt (obs, jag har färgseendedefekt ). Gillar kontrasten mot tavlan mer med detta band..
Nupp, det är en bra kandidat.Och dubbelvikt asso är också för "brunt"?
Den är så fruktansvärt fin. Men jag fattar inte varför den bara är 5ATM... Med 10 hade det varit en het kandidat. Att döpa en klocka till ”vårat hav”, efter medelhavet, och inte göra den mer resistent mot vatten, wtf?Mmmm fan att jag flippade den...
Äntligen lite skön kontrast till den blå tavlan (och sjysst matchning med index och visare) efter att ha kört olika 70-nyanser-av-blått-band tidigare till 932:an.. På lån från @Yoshiikee , blir till att köpa ett band i denna stil och färg..
Jag har beställt ett vanilla strap av Toshi, liknar bandet på din skönhet. Det skickas om en månad och då kan jag posta ngra bilder. https://toshi-straps.co.uk/product/vanilla/Äntligen lite skön kontrast till den blå tavlan (och sjysst matchning med index och visare) efter att ha kört olika 70-nyanser-av-blått-band tidigare till 932:an.. På lån från @Yoshiikee , blir till att köpa ett band i denna stil och färg..