• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det där händer bara med väldigt speciella pannor,
så känner jag med fiddyn

Som jag sa till dig: den känslan har bara funnits när jag köpte Nautilus, Day-Date och Yacht-Master. Så himla skön känsla.

Nej det är fullständigt onormalt och dessutom rätt farligt. Du måste göra dig av med den fort som fan. Lägg ut den kraftigt rabatterad på köp och sälj, eller ännu bättre skicka den direkt till mig så kan jag ta hand om styggelsen.

:D :D

Härlig aktivitet här!

Börjar bli lite sugen på en panna igen, spanar mycket på Radiomir (mest 1940). Skulle vilja ha någon med lite ”tooligt” utseende, dvs inte typ 512, men har tidigare inte trivts med något över 42 mm. Men Radiomir kanske bärs lite mindre...? Jag vill tro det iaf :) Typ 662 ser ju helt fantastisk ut på bild. Tips på vad man ska kolla in?
Är i samma sits och spanar in 1392, kanske kan vara något?

PAM 372

IMG_0476.jpeg

För att balansera alla nyköp lite så kan jag nämna att jag sålde min 024 förra veckan....

Hade siktet inställt på en 590 eller en 1024...men nu blir det troligtvis något helt annat....(jo en panna blir det.... kanske ....)

Pam587 är min första panna med Radiomir 1940 case, och som alltid när det är något nytt tar det ett litet tag innan man får en bra uppfattning om caset/refen.
Än så länge är det en stor fet tumme upp, gillar att den har en del gottigt från 372 men ändå är tillräckligt annorlunda (visare text, skruvkrona mm).
A0E5ADE1-6254-450E-8F00-503ECE45C20C.jpeg

Tillbaka
Topp