Du gillar ju guldvisare så 632 är klockan för dig. Hoppas att den går att lösa! Om det inte går, så är ju 776/777 inte dåliga klockor för ändamålet.
Är 632 på utgående?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du gillar ju guldvisare så 632 är klockan för dig. Hoppas att den går att lösa! Om det inte går, så är ju 776/777 inte dåliga klockor för ändamålet.
Är 632 på utgående?
Mare ser riktigt fint ut.Det närmaste länk jag ska ha till den där är https://www.mays-berlin.com/en/mare.html
Sorry.
Jag har ett i 24mm, det är awesome. Funderar på hur galen jag är om jag skaffar ett i 27mm också.Mare ser riktigt fint ut.
Det där är ju bara massa plast och dekaler....limiterad till 500 ex.. Special Paneristi Edition... Angelo Bonatis initialer etsade på baklocket..
Vad menas med "aged polished steel"?
Vad menas med "aged polished steel"?
En sån behöver man..
Inte så galen alls. Mer ett tecken på att det finns ett smalt intresse, mycket smalt. Seriously, räkna antal använda dagar/år. Använder du både 24 och 27 kanske mest tid av alla band, är det på gränsen till förnuft. Jag ska titta på ditt nästa gång. Jag antar att jag kan välja vitare tråd då jag inte är en ecru-fan. Jag gillade den lilla filmen med de tre anställda. Jag går igång på småskaliga företagare som lyckas överleva jättarna.Jag har ett i 24mm, det är awesome. Funderar på hur galen jag är om jag skaffar ett i 27mm också.
Inte så galen alls. Mer ett tecken på att det finns ett smalt intresse, mycket smalt. Seriously, räkna antal använda dagar/år. Använder du både 24 och 27 kanske mest tid av alla band, är det på gränsen till förnuft. Jag ska titta på ditt nästa gång. Jag antar att jag kan välja vitare tråd då jag inte är en ecru-fan. Jag gillade den lilla filmen med de tre anställda. Jag går igång på småskaliga företagare som lyckas överleva jättarna.
Jo, så lär det vara. Spännande benämning, inte sett den förut och nyfiken på hur man får polerat stål att se vintage ut. Ska det vara mer åt det grå än silverblänkande hållet? Vi får seSom jag har förstått det är det stål som ska se ut som om att det är vintage. Lär komma ut lite mer info snart.
Om du kan leva med icke-varumärkesförfalskning så har väl Horus Straps sådana.
Vart köper man dessa gummiarmband? Antar att de inte är OEM
Vi har alla denna sjukdom.Jag håller på att tappa det. För många referenser. Och i takt med att jag upptäcker nya ändras kravspecifikationen hela tiden. Som att röra sig i kvicksand. Kan det inte bara dyka upp en NOS 337a eller 210a så jag får sinnesro
Välkommen till Panerai!Jag håller på att tappa det. För många referenser. Och i takt med att jag upptäcker nya ändras kravspecifikationen hela tiden. Som att röra sig i kvicksand. Kan det inte bara dyka upp en NOS 337a eller 210a så jag får sinnesro
Du behöver gå i terapi, eller som vi kallar det, gtg. Där pratar vi ut och stödjer varandra.Jag håller på att tappa det. För många referenser. Och i takt med att jag upptäcker nya ändras kravspecifikationen hela tiden. Som att röra sig i kvicksand. Kan det inte bara dyka upp en NOS 337a eller 210a så jag får sinnesro
Min 911 och mammas 510
Exempelvis är @Ernesto av manligt kön...Så lika men ändå så olika