• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

file.php

file.php

Jag har ett i 24mm, det är awesome. Funderar på hur galen jag är om jag skaffar ett i 27mm också.
Inte så galen alls. Mer ett tecken på att det finns ett smalt intresse, mycket smalt. :D Seriously, räkna antal använda dagar/år. Använder du både 24 och 27 kanske mest tid av alla band, är det på gränsen till förnuft. Jag ska titta på ditt nästa gång. Jag antar att jag kan välja vitare tråd då jag inte är en ecru-fan. Jag gillade den lilla filmen med de tre anställda. Jag går igång på småskaliga företagare som lyckas överleva jättarna.

Inte så galen alls. Mer ett tecken på att det finns ett smalt intresse, mycket smalt. :D Seriously, räkna antal använda dagar/år. Använder du både 24 och 27 kanske mest tid av alla band, är det på gränsen till förnuft. Jag ska titta på ditt nästa gång. Jag antar att jag kan välja vitare tråd då jag inte är en ecru-fan. Jag gillade den lilla filmen med de tre anställda. Jag går igång på småskaliga företagare som lyckas överleva jättarna.
:D
Om du vill ha något special av Mays så mailar man...

Var in till Krons idag för att se vilka Panerais min handled pallar. Intresset för märket har skiftat från ordentligt sug till avfärdande på grund av storleken på klockorna. Men, jag måste säga att de satt bättre än väntat! Framför allt tjockleken har oroat mig men väl på armen var det inget problem. Riktigt trevligt var också att de modeller jag är mest intresserad av fanns inne, 574 och 1392.
EBBF1E60-4593-425B-B6E0-FEA359655072.jpeg
6018E03E-070C-40A6-9EA8-01C23414CC0E.jpeg
8FE32F60-FFE6-45D0-ABB2-397DF016EA3A.jpeg
10E9B75B-8F7D-4B5F-B9B0-2A8F1CC5FD82.jpeg

D7FF7202-C82F-4760-81F6-1655393CFC0A.jpeg

2DA31FB0-4CC0-4A66-B783-AB60C1B53F13.jpeg

Det jävliga är dock att det väckte ett oerhört sug efter BÅDA modellerna. Vad är det som händer? Håller jag på att dras ner i ett italiensk träsk? Jag tror det..

Tillbaka
Topp