• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

EBCACF46-7F15-436F-841C-2D89FE2FD64A.jpeg
0B7F5651-CEAD-4B08-9283-D6D8EAE2D141.jpeg

En illustration från idag på hur stort perspektivet kan få en klocka att se ut. Måste säga att jag är jäkligt nöjd med min PAM1305, den ger ett mycket råare intryck än 1389 som kändes för modern.

Jag är helt med på arvet. Jag plöjer just nu årets bästa bok, The Panerai Book, och det stärkte verkligen mitt 720-köp. Men om man tycker en klocka är snygg och man har pengarna... ¯\_(ツ)_/¯ En stor fördel med det här intresset är ju att man kan ha plural i klockor. :p
Absolut, är ju bara att köpa om man gillar! Något av ett ekonomiskt självmord med snapback däremot. När exempelvis PAM360 finns så ser jag inte vitsen med den modellen. Var för övrigt väldigt nära på att klocka hem en 721, tycker den och 720 är jäkligt schyssta.

Absolut, är ju bara att köpa om man gillar! Något av ett ekonomiskt självmord med snapback däremot. När exempelvis PAM360 finns så ser jag inte vitsen med den modellen. Var för övrigt väldigt nära på att klocka hem en 721, tycker den och 720 är jäkligt schyssta.
Paneristimodellen? Eller menar du 590? Alternativt limiterade 390?

Jag är helt med på arvet. Jag plöjer just nu årets bästa bok, The Panerai Book, och det stärkte verkligen mitt 720-köp. Men om man tycker en klocka är snygg och man har pengarna... ¯\_(ツ)_/¯ En stor fördel med det här intresset är ju att man kan ha plural i klockor. :p

Hur är the Panerai book. Är den bättre än Orologeria Svizzera boken? :)

EBCACF46-7F15-436F-841C-2D89FE2FD64A.jpeg
0B7F5651-CEAD-4B08-9283-D6D8EAE2D141.jpeg

En illustration från idag på hur stort perspektivet kan få en klocka att se ut. Måste säga att jag är jäkligt nöjd med min PAM1305, den ger ett mycket råare intryck än 1389 som kändes för modern.
Jag är, helt ärligt och ödmjukt, grymt imponerad på hur "liten" den ändå ser ut på din arm. Du bär upp den bra! :)

Tillbaka
Topp