Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får väl fråga Sami om han kan sänka prisetUndrar vad en uppgradering betyder när man har en Lo Scienziato.
Blonzon ligger hos Sami va? Den är mysig, men priset där
Gnällspik100m, snapback, vanliga bandstift...
Du får väl fråga Sami om han kan sänka priset
Som att köpa en Porsche med 100hk.Gnällspik
Men om det är en fin Porsche, med guldbakspeglar...Som att köpa en Porsche med 100hk.
Men om det är en fin Porsche, med guldbakspeglar...
Jag är helt med på arvet. Jag plöjer just nu årets bästa bok, The Panerai Book, och det stärkte verkligen mitt 720-köp. Men om man tycker en klocka är snygg och man har pengarna... ¯\_(ツ)_/¯ En stor fördel med det här intresset är ju att man kan ha plural i klockor.
Absolut, är ju bara att köpa om man gillar! Något av ett ekonomiskt självmord med snapback däremot. När exempelvis PAM360 finns så ser jag inte vitsen med den modellen. Var för övrigt väldigt nära på att klocka hem en 721, tycker den och 720 är jäkligt schyssta.Jag är helt med på arvet. Jag plöjer just nu årets bästa bok, The Panerai Book, och det stärkte verkligen mitt 720-köp. Men om man tycker en klocka är snygg och man har pengarna... ¯\_(ツ)_/¯ En stor fördel med det här intresset är ju att man kan ha plural i klockor.
Paneristimodellen? Eller menar du 590? Alternativt limiterade 390?Absolut, är ju bara att köpa om man gillar! Något av ett ekonomiskt självmord med snapback däremot. När exempelvis PAM360 finns så ser jag inte vitsen med den modellen. Var för övrigt väldigt nära på att klocka hem en 721, tycker den och 720 är jäkligt schyssta.
390Paneristimodellen? Eller menar du 590? Alternativt limiterade 390?
390 är mkt bra. Går in i nästan vilken pannasamling som helst håller med dig, skulle personligen valt den alla dagar i veckan
Och jag håller också med. 390 över 632. Yup.390 är mkt bra. Går in i nästan vilken pannasamling som helst håller med dig, skulle personligen valt den alla dagar i veckan
Gjelder det deployant clasp også? Trodde vanlige spännen låg på 2,5k, men om deployant koster like mye får jeg nok kjøpe et grønt aligator snart
Jag är helt med på arvet. Jag plöjer just nu årets bästa bok, The Panerai Book, och det stärkte verkligen mitt 720-köp. Men om man tycker en klocka är snygg och man har pengarna... ¯\_(ツ)_/¯ En stor fördel med det här intresset är ju att man kan ha plural i klockor.
Den är rejält mycket bättre. Det är gigantiskt skillnad, dock i pris också.Hur är the Panerai book. Är den bättre än Orologeria Svizzera boken?
Da var det til og med mer en det jeg trodde..Typ 4,5-5k för viklås
Jag är, helt ärligt och ödmjukt, grymt imponerad på hur "liten" den ändå ser ut på din arm. Du bär upp den bra!
En illustration från idag på hur stort perspektivet kan få en klocka att se ut. Måste säga att jag är jäkligt nöjd med min PAM1305, den ger ett mycket råare intryck än 1389 som kändes för modern.
Ett sånt måste du leta upp till din 720
721 på okänt 74, mycket fint. Inte min.
Jag tänkte faktiskt inte gå bananas till att börja med. Det dubbelvikta assot är väldigt bra.Ett sånt måste du leta upp till din 720
Jag tänkte faktiskt inte gå bananas till att börja med. Det dubbelvikta assot är väldigt bra.
Det kostar dockHur kul är det att inte gå full bananas?!
ASBRA. Känns som ett besök i kloakerna i någon tuff Expendables-film.
Jaha, jag skulle ju inte beställa fler band innan jag fått hem mitt mays-berlin, men nu är ändå 2 beställda från Oleg... Fan en sjukdom det här
Kan tänka mig att han får en del beställningar mtp alla bilder i den här trådenOleg var väldigt glad över hur många från vårt lilla community som hade beställt band av honom senaste veckorna.