Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu har jag bläddrat igenom den här tråden tillräckligt.. Har blivit dags att sluta sitta nöjd med min 216570 och ge mig ut i Panerai-djungeln. Spännande
Exempelvis är @Ernesto av manligt kön...
Kan vi inte undvika att just se på saken?Haha ja så kan vi se på saken också
Kan vi inte undvika att just se på saken?
Alltså, jag missade ju det där. Var det någon som skärmdumpade?
Eller så kör du på en PAM722 så får du en fräsig länk också (i övrigt samma/lika som en 1392).Var in till Krons idag för att se vilka Panerais min handled pallar. Intresset för märket har skiftat från ordentligt sug till avfärdande på grund av storleken på klockorna. Men, jag måste säga att de satt bättre än väntat! Framför allt tjockleken har oroat mig men väl på armen var det inget problem. Riktigt trevligt var också att de modeller jag är mest intresserad av fanns inne, 574 och 1392.
Det jävliga är dock att det väckte ett oerhört sug efter BÅDA modellerna. Vad är det som händer? Håller jag på att dras ner i ett italiensk träsk? Jag tror det..
Åh fan! Precis när jag trodde att jag visste vilken/vilka refs jag ville ha Men man måste väl kunna köpa till länken separat? Även om det säkert kostar skjortan..Eller så kör du på en PAM722 så får du en fräsig länk också (i övrigt samma/lika som en 1392).
Åh fan! Precis när jag trodde att jag visste vilken/vilka refs jag ville ha Men man måste väl kunna köpa till länken separat? Även om det säkert kostar skjortan..
Ja, men koster 18kÅh fan! Precis när jag trodde att jag visste vilken/vilka refs jag ville ha Men man måste väl kunna köpa till länken separat? Även om det säkert kostar skjortan..
Ooouuh! Tänkte kring 10-12k.. Värt att fundera på att köpa en 722 från början då.Ja, men koster 18k
Om du vil ha lenke så er det helt klart det. Dock koster aligatorbandet 4k og skal du ha clasp til ligger vel den på typ samma så blir ganske dyrt det også.Ooouuh! Tänkte kring 10-12k.. Värt att fundera på att köpa en 722 från början då.
Att den här tråden är konstant uppe hjälper ju inte saken heller!
Bättre o köpa med länk och köp till andra band sedan. Förutsatt att du vill ha länk..Åh fan! Precis när jag trodde att jag visste vilken/vilka refs jag ville ha Men man måste väl kunna köpa till länken separat? Även om det säkert kostar skjortan..
Här kommer några..
Tack! Gör sig väldigt bra på länk. Fast, den gör sig väldigt bra på det mesta
Jag vet inte om ni har sett, men det finns en Lo Scienziato till salu i Sverige. Detta för att säljaren ska "uppgradera".
https://www.chrono24.se/panerai/pan...tourbillon-gmt-ceramica---48mm--id9230206.htm
Det finns faktiskt en hel del andra special editions på armlängds avstånd, ex. Danmark och Finland. Jag noterar 634, 360BBQ och Blonzo på en snabb sökning.
Om du vil ha lenke så er det helt klart det. Dock koster aligatorbandet 4k og skal du ha clasp til ligger vel den på typ samma så blir ganske dyrt det også.
Gjelder det deployant clasp også? Trodde vanlige spännen låg på 2,5k, men om deployant koster like mye får jeg nok kjøpe et grønt aligator snart4k för alligator och 2,5k för spänne.
722/723 är prishöjda också så de ligger på över 80k nu...
Helt rätt, det ena utesluter inte det andraTack! Gör sig väldigt bra på länk. Fast, den gör sig väldigt bra på det mesta
100m, snapback, vanliga bandstift...Någon som har en 632? Och kan bjuda på några bilder? Gärna med ponte vecchio?
Bad nymans jaga rätt på en åt mig idag