Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt band. Är det förhud?
Yes har sparat den snutten som klipptes för 37 år sedan.Snyggt band. Är det förhud?
Snyggt band. Är det förhud?
Yes har sparat den snutten som klipptes för 37 år sedan.
Har bara väntat på rätt tillfälle ....
Vi brukar vara duktiga på att få med ref, faktiskt. Även innan @yonsson hittade hit, men han är bra på att påminna även här.
Jag gör mitt bästa för att påminna men när man gjort det typ 10ggr så blir ju slappisarna galna.
Vi brukar vara duktiga på att få med ref, faktiskt. Även innan @yonsson hittade hit, men han är bra på att påminna även här.
Det beror på vad du går loss på. Har du sett 590?jo, jag vet... förstår ju också att ni kan ta vissa dinkor för givet när de postas frekvent. Då vet ju "alla" redan att den är en PAMxyz...
jag får helt enkelt hänga här mer, läsa tråden från sida 1 och plugga på...
och sedan släppa sargen och ge mig in i matchen.. .vad för förstaPanna man nu skall satsa på
Det beror på vad du går loss på. Har du sett 590?
("Have you met Ted?")
Jag har kikat på den som låg ute (nu OHPF)... gillade den skarpt... men sedan har jag någon ide om att jag vill ha sandwichtavla (tror jag), jag gillar basemodellerna, logo är ju fint... men sedan gör det ju inte bättre av att jag aldrig egetnligen provat en panna (jo, i Aten för 15 år sedan)... så jag vet ju egentligen inte... antingar så köper man och provar så, eller så får man pallra sig till butiken..
får kanske kasta upp en köpes när jag mognat i min tankeprocess.
Pallra dig till Krons/Nymans så får du pröva många olika och bilda dig en uppfattning, mycket lättare än att på bild bestämma sig
590an du kikat på ligger som ”säljes” nu igenJag har kikat på den som låg ute (nu OHPF)... gillade den skarpt... men sedan har jag någon ide om att jag vill ha sandwichtavla (tror jag), jag gillar basemodellerna, logo är ju fint... men sedan gör det ju inte bättre av att jag aldrig egetnligen provat en panna (jo, i Aten för 15 år sedan)... så jag vet ju egentligen inte... antingar så köper man och provar så, eller så får man pallra sig till butiken..
får kanske kasta upp en köpes när jag mognat i min tankeprocess.
590an du kikat på ligger som ”säljes” nu igen
590an du kikat på ligger som ”säljes” nu igen
Ja för satan! Webergrillar får man aldrig nog av....fan.... och du befinner väl dig också i sthlm du också.
funkar byten? har en splajans webergrill
Nä skoja, bara - jag funderar seriöst...
Gammalt mög sålt för många pengar
https://www.panerai.com/us/en/about...erai-watches-sold-at-artcurial-in-monaco.html
Du kan inte gå fel med Zero eller 1000. Go go go. Det finns ju andra basmodeller också, som 776 exempelvis. Men ... det är lite samma lika för några tusen mer.Insett att jag behöver en panerai är inne på pam1000(?) eller pam000. Också tittat på 590 men känns snäppet för dyr för en första panna, finns det några andra ref jag bör kika på i samma prisklass som jag missat?
Föredrar personligen 000 framför 1000. 300m, skruvad baksida och skruvar istället för vanliga bandstift.Insett att jag behöver en panerai är inne på pam1000(?) eller pam000. Också tittat på 590 men känns snäppet för dyr för en första panna, finns det några andra ref jag bör kika på i samma prisklass som jag missat?
Gillar ändå att de börjat ta upp vintageförsäljningar Mycket mer aggressiv marknadsföring numeraSå himla "extremely rare" tycker jag inte att någon av de där modellerna är.
Är det som gör att jag tvekar lite på 1000, nackdelen med 000 är att hitta en relativt nyservad bara Kanske ska gå all in, man får ju ändå pengarna tillbaka när man säljer.... intalar man sigFöredrar personligen 000 framför 1000. 300m, skruvad baksida och skruvar istället för vanliga bandstift.
590 är riktigt fin och unik panna med mycket DNA. Verkligen inget fel på den. P5000 är dessutom ett riktigt nice urverk.
Är det som gör att jag tvekar lite på 1000, nackdelen med 000 är att hitta en relativt nyservad bara Kanske ska gå all in, man får ju ändå pengarna tillbaka när man säljer.... intalar man sig
Fan den hade jag missat, subsecond är ju härligt att ha. Blir nog ett köp om jag hittar nått ikväll, köpsuget är riktigt jobbigtDu kan inte gå fel med Zero eller 1000. Go go go. Det finns ju andra basmodeller också, som 776 exempelvis. Men ... det är lite samma lika för några tusen mer.