What!??
Äh, du kommer nog sakna pannan och skaffa en ny.
Jag tror dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
What!??
Äh, du kommer nog sakna pannan och skaffa en ny.
Tycker du borde sälja Rubber B bandet med, separat så klart.
Tycker du borde sälja Rubber B bandet med, separat så klart.
Ville väcka lite liv i assoulamente-strap ett så använde en boett-kniv för att skrapa upp mockaaktiga ytan igen
Före:
Efter:
Och nån timme efter när det lagt sig lite bättre och inte ser så "fläckigt/randigt" ut:
Med risk för att låta helt efterbliven, kan jag göra så med mitt eget strap???? Har ett brunt assoulamente till min PAM112. Var ju assnyggt!! Alltid undrat varför banden ser ut på nya klockor i butiker.
Hur mycket som helst, du får nog speca lite bättre..Vad finns det för fint mellan 40-44 med sandwhich tavla och in-house verk?
Hur mycket som helst, du får nog speca lite bättre..
320!Vad finns det för fint mellan 40-44 med sandwhich tavla och in-house verk?
Mig veterligt finns det ingen panna under 44 mm med sandwich.Vad finns det för fint mellan 40-44 med sandwhich tavla och in-house verk?
Vill ha en panna under 45 mm, endast tim/minutvisning, manuellt verk, ej loggan på tavlan, blånerade eller guldvisare. Vilken ska jag kolla efter?
Japp! Snygg.
Mig veterligt finns det ingen panna under 44 mm med sandwich.
Vad finns det för fint mellan 40-44 med sandwhich tavla och in-house verk?
Mycket tjusigDrar till med 320 också, här är min... Håller i 3 dagar, indikator på baksida, gmt funktion, underbar
Ah, just det, det är väl en sån du har haft?392 är mig veterligen 42 mm.
Ah, just det, det är väl en sån du har haft?
Undantaget visarna är det en PAM112 du ska haVill ha en panna under 45 mm, endast tim/minutvisning, manuellt verk, ej loggan på tavlan, blånerade eller guldvisare. Vilken ska jag kolla efter?
392Vad finns det för fint mellan 40-44 med sandwhich tavla och in-house verk?
Äntligen redo att användas
fixatVore grymt om alla som la in bilder kunde skriva ref så man lär sig lite mer