Bara ett ord: wow!Lite snabba wristshots för att visa hur tavlan skiftar
Var det fullmåne i natt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara ett ord: wow!Lite snabba wristshots för att visa hur tavlan skiftar
Var det fullmåne i natt?
Nice, nu kan ju äntligen även jag skaffa en Panerai. De är för stora för mina handleder men som fickur så fungerar de ju prima.
Är det sandwish på Luminor, Panerai, Firenze-texten också?
Yes!Är det sandwish på Luminor, Panerai, Firenze-texten också?
Har inte sett det förrän nu. Riktigt snyggt!Yes!
Men ingen lysmassa!
Nu när jag tänker efter så är det inte riktigt sandwich... Dem två texterna är bara "indenterade"Har inte sett det förrän nu. Riktigt snyggt!
Du kommer bli nöjd , du kanske köpt andra straps ifrån honom dock!?Fick äntligen iväg en beställning på min första Paneraistrap till @MickeJ
Spänd väntan kvarstår...
Köpte för ett par år sedan och det va kanon redan då...Du kommer bli nöjd , du kanske köpt andra straps ifrån honom dock!?
9800usd limiterad till 1000 stVa har vi för listpris på en 662?
Undrar om de kör safir numer !?Sitter ju på en 372, då blir 663 lite överflödig. Skulle nog hellre ge mig på en 390 isf. Men 662 ist för 587 känns ju högst relevant däremot. *dreggel*
663 är bra fin den med
Listpris 10200usd, limiterad till 1000st
Utöver färgen så är det potentiellt glaset, lite beroende på vad dem kör med (domed, safir) samt att den är limiterad till 1000stFyfan vad läcker
Vad är skillnaden mot PAM372? Förutom färgen då.
Utöver färgen så är det potentiellt glaset, lite beroende på vad dem kör med (domed, safir) samt att den är limiterad till 1000st
Undrar om de kör safir numer !?
Blev ganska besviken att det var safir på min 605