Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen snyggt
Diskussionen har säkert redan varit uppe men vad kostar ett Panerai strap hos Nyman?
Bland det vackraste jag sett!
Diskussionen har säkert redan varit uppe men vad kostar ett Panerai strap hos Nyman?
Olika beroende på material, Kalvläderbanden går på 2.4 k. Alligator är dyrare och gummi billigare.
Tack så mycket!Bland det vackraste jag sett!
Kommer det lite handledsbilder också?
Tackar!Wow MaziK! Hur snygg som helst!!
Jag har bara frågat i förbifarten så jag kommer inte ihåg exakt, men både på Nymans och i Florens har jag fått svar på i runda slängar 2-4kkr. Jag gissar att alligatorbanden hamnar mot toppen av det.
Har de prover på banden i butik, eller måste man chansa och beställa utifrån en bild i en katalog?
Stort grattis, den är underbar och tack för repotaget!
Mycket vackert, tavlan ser ut som en oljemålning. Underbar.
Stort grattis, den är underbar och tack för repotaget!
Fem av fem
Så jäkla avis, grattis till en av de finaste klockorna i världenOlika beroende på material, Kalvläderbanden går på 2.4 k. Alligator är dyrare och gummi billigare.
Så jäkla avis, grattis till en av de finaste klockorna i världen
Haha, ja det kan man säga...Citerade du fel?
Trevlig Helg!
PAM587Tjusig! Vilken modell är det?