Känns ju så... Känns som att flest blir nöjdast så. Typ en 911 med blå tavla och gul lysmassa..En Luminor (bettarini) 44mm med sandwichtavla och sekundvisare. Eller hur?
Eller ovanstående med base-tavla.. Hade nog också varit mumma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns ju så... Känns som att flest blir nöjdast så. Typ en 911 med blå tavla och gul lysmassa..En Luminor (bettarini) 44mm med sandwichtavla och sekundvisare. Eller hur?
Alltså, blå tavla med ecru, typ 911. I would buy one, or two.Känns ju så... Känns som att flest blir nöjdast så. Typ en 911 med blå tavla och gul lysmassa..
@azcii photoshoppa tack.Känns ju så... Känns som att flest blir nöjdast så. Typ en 911 med blå tavla och gul lysmassa..
Sunburst (932 alt. 690), matt (671) eller blank(692) ?@azcii photoshoppa tack.
Matt!Sunburst (932 alt. 690), matt (671) eller blank(692) ?
Jag säger base-tavla (alt 12-3-6-9 + subsekund)En Luminor (bettarini) 44mm med sandwichtavla och sekundvisare. Eller hur?
Jag tror att vi alla skulle kunna enas kring en 38 mm dueEn rolig (eller tråkig beroende på hur man ser på det) grej jag tänkte på.. Om Paneristi Sweden någon dag skulle bli erbjudna en Paneristi Sweden Edition och skulle behöva enas om EN panna som skulle representera oss... Vilken skulle det bli? Skulle det bli en Radiomir, Luminor eller Submersible? 44 eller 47mm?
En rolig (eller tråkig beroende på hur man ser på det) grej jag tänkte på.. Om Paneristi Sweden någon dag skulle bli erbjudna en Paneristi Sweden Edition och skulle behöva enas om EN panna som skulle representera oss... Vilken skulle det bli? Skulle det bli en Radiomir, Luminor eller Submersible? 44 eller 47mm?
Ser framför mig hur jag aldrig skulle bli förlåten om jag lyfte fram detta till OP ...Jag tror att vi alla skulle kunna enas kring en 38 mm due
Jag säger base-tavla (alt 12-3-6-9 + subsekund)
Sen röstar jag på radiomir 1940
Ta bort automatic, säkerställ att det är pin bars och snap back, dra på Panerais orange dragsspelsgummi så är jag game på den
En rolig (eller tråkig beroende på hur man ser på det) grej jag tänkte på.. Om Paneristi Sweden någon dag skulle bli erbjudna en Paneristi Sweden Edition och skulle behöva enas om EN panna som skulle representera oss... Vilken skulle det bli? Skulle det bli en Radiomir, Luminor eller Submersible? 44 eller 47mm?
…..och gul och blå så klart. Möjligen med grangrönt straps för att blidka alla smakriktningar, gärna i hjortskinn.En Luminor (bettarini) 44mm med sandwichtavla och sekundvisare. Eller hur?
Matt!Sunburst (932 alt. 690), matt (671) eller blank(692) ?
Sitter lite tight till nu, jag får lov att återkomma..Välkommen fram diktatorn.
Finns bara ett svar...Vit tavla, betarinimodell, ETA-verk, gul lumen och blå subsekund. Då är jag med. Guldvisare till blå subsekund och svart boett. Jag har svårt med guldvisare till en stålboett. Vi kommer aldrig att enas. Välkommen fram diktatorn.
Vi jobbar vidare....Finns bara ett svar...
…..och gul och blå så klart. Möjligen med grangrönt straps för att blidka alla smakriktningar, gärna i hjortskinn.
Jag vill bara få igång en brainstorming, inte att ni ska må illa.
Aha, där föll poletten ner! TackÄr snapback det jag tror att det är?
Skruvad
Snapback
Är det så?
Är det 590:an som är mellanmjölk så är mellanmjölk väldigt trevlig....
I jämförelse med en fiddy och en 911? Möjligen. Gör det 590n tråkig? Absolut inte.
590 är absolut inte mellanmjölk. En helt unik panna som jag gillar väldigt mycket. Hade jag inte redan haft en 911 hade jag lätt kunnat tänka mig ha en 590. Tycker det är en av de allra bästa icke-limiterade pannorna.Är det 590:an som är mellanmjölk så är mellanmjölk väldigt trevlig....
590 är absolut inte mellanmjölk. En helt unik panna som jag gillar väldigt mycket. Hade jag inte redan haft en 911 hade jag lätt kunnat tänka mig ha en 590. Tycker det är en av de allra bästa icke-limiterade pannorna.
Appropå 587, tavlans nyans upplever jag som annorlunda jmf med 372, den är lite mer gråaktig när man betraktar den i vissa ljus.
Har bett @ernesto checka med Panerai om detta, to be continued.
Skäms givetvis att avslöja min okunnighet om pannor I mina ögon ser det ut som en 1392, stämmer det? Om så är fallet så har jag redan länken men behöver få loss pengar till att köpa klockan Hmm, kollade lite mer hos watchbase.com, det kan ju vara en 722 eller en 723 också... Pannor är fina men det är jobbigt för en noob med alla olika referenserHänger på, blått e flott.