Det enda rätta, en tribute till Egiziano Piccolo modellerna kan ju inte komma med safir, skulle bara se konstigt ut.Verkar som att det skall vara plexi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det enda rätta, en tribute till Egiziano Piccolo modellerna kan ju inte komma med safir, skulle bara se konstigt ut.Verkar som att det skall vara plexi
Gillade 663 men plexi är inte min grej.
Vet vi något pris på 578? Gissar att det blir som en Volvo ungefär...
Härligt, grattis!Ja då är man med i klubben hoppas jag
Finns inte någon så dyr volvo
Kommer kosta över 1.2 mille
Trevligt! Vad är det för modell?Ja då är man med i klubben hoppas jag
Svårt val. En ny Porsche 911 Turbo eller en PAM?Finns inte någon så dyr volvo
Kommer kosta över 1.2 mille
Fullsmetad XC90?Då finns det visst en så dyr Volvo
Så tänkte jag också, sen köpte jag en Speedy med plexi och då ändrades alltGillade 663 men plexi är inte min grej.
Vet vi något pris på 578? Gissar att det blir som en Volvo ungefär...
jasså vilken?Då finns det visst en så dyr Volvo
PAM 88.Trevligt! Vad är det för modell?
Jag behöver nog känna och klämma lite på en plexi!Så tänkte jag också, sen köpte jag en Speedy med plexi och då ändrades allt
jasså vilken?
En fullsmetad T6 går på lite över en 1 mille, vilket i sig är lite knas
Fullsmetad XC90?
Har du klämt på en PAM372 någon gång? Har för mig att du var på Nymans och testa den?Jag behöver nog känna och klämma lite på en plexi!
Byggde precis en XC90 med Twin Engine och lyckades komma upp i 1.157.000:-jasså vilken?
En fullsmetad T6 går på lite över en 1 mille, vilket i sig är lite knas
Nej, tyvärr inte.Har du klämt på en PAM372 någon gång? Har för mig att du var på Nymans och testa den?
Bara att flippa den, du måste ju ha en med plexiglas.. ☺Undrar om de kör safir numer !?
Blev ganska besviken att det var safir på min 605
HahaBara att flippa den, du måste ju ha en med plexiglas.. ☺
Fyfan vad läcker
Vad är skillnaden mot PAM372? Förutom färgen då.
Gå och kläm!Nej, tyvärr inte.
Tycker texten LUMINOR PANERAI ser lika stor ut som på PAM372 ?Nån får gärna rätta mig men jag tycker det är en 390 i ett 1950 case (ev. med plexi).
Du har vunnit "Perfekt duo" tråden utan att posta där tycker jag. Så jävla läckra båda två.Plexi or no plexi ....
Seconds or no seconds....
Suburst or no sunburst....
Pinga mig när du ska säljaUndrar om de kör safir numer !?
Blev ganska besviken att det var safir på min 605
Tackar!Du har vunnit "Perfekt duo" tråden utan att posta där tycker jag. Så jävla läckra båda två.
Vad använder du för kamera när du fotar dina klockor om man får fråga?
Japp Q-serien har plexi
NiceTackar!
Har en Panasonic GX7 och en Panasonic GM1 och Iphone 6-plus.
På kamerorna kör jag oftast två extremt skarpa gluggar oavsett system och brännvidd. Olympus 60/2.8 macro och Olympus 45/1.8
Just det här kortet var taget med ett icke så skarp glugg Panasonic 12-32