Grattis och välkommen i klubben!Ja då är man med i klubben hoppas jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis och välkommen i klubben!Ja då är man med i klubben hoppas jag
Vad säger panerai expertisen om denna submersible 025
http://www.blocket.se/stockholm/Panerai_Submersible_Pam_025_64819577.htm?ca=16&w=3
Om inte mina sökkunskaper är allt för dåliga så hittade ja endast 4 st 025r. Pris mellan 45-49 000, den billigaste endast me box. Är titanen så udda ?"Intyg från säljaren" är inte mycket att hänga i julgranen. Om säljaren ställer upp på att klockan lämnas in på Nymans för verifiering och du är beredd att betala den kostnaden så är det säkert inga konstigheter. Då får du dessutom värderingsintyg som kan användas för försäkring. Tänk dock på att andrahandsvärdet på Panerai alltid är lägre när det saknas saker jämfört med hur den levererades som ny, jämför gärna priser mot Chrono24 så kan du få en känsla för vad en PAM25 kostar i jämförbart skick med fullset.
Sjukt skoj klocka att fota!
PAM372
#plexiftw
Håller de på att byta typsnitt? Särskilt paneraitexten på den svarta ser ny ut. Och siffrorna på den vita??Här är ett nytt och heltäckande kit i min värld. Sommarklockan inkluderad
PAM00786
Nyhet för i år av gamla "klassiker"
Det är en remake på en klocka som gjordes för Sylvester Stallone, en sk SlytechHåller de på att byta typsnitt? Särskilt paneraitexten på den svarta ser ny ut. Och siffrorna på den vita??
Nope, de säljs som set. Skulle vara om det är någon som knäcker ett set men det får vi väl hoppas att ingen gör.Tycker den vita modellen i kittet är snygg men den lär man väl inte kunna köpa löst?
Ja då är man med i klubben hoppas jag
[
Tackar!Stort grattis till 88an och välkommen!
Med i klubben med min PAM005!
Här är ett nytt och heltäckande kit i min värld. Sommarklockan inkluderad
PAM00786
Vad är det för nåt längst bak i lådan? Ser ut som ett avancerat kikarsikte eller en modellubåt?Här är ett nytt och heltäckande kit i min värld. Sommarklockan inkluderad
PAM00786
Vad är det för nåt längst bak i lådan? Ser ut som ett avancerat kikarsikte eller en modellubåt?
Jo, det visste jag. Så jag antog att det var en sådan.Modellubåt it is..
Lite av en historisk symbol för panerai
Modellubåt it is..
Lite av en historisk symbol för panerai
Bemannad torped om man ska vara petig Ett vapen som italienska flottan utvecklade på 30-talet.Jo, det visste jag. Så jag antog att det var en sådan.
Bemannad torped om man ska vara petig Ett vapen som italienska flottan utvecklade på 30-talet.
Jahaja, det förklarar väl varför det var så mycket utanpåliggande krafs. Ubåtar tenderar ju att vara lite mer slätrakade.Bemannad torped om man ska vara petig Ett vapen som italienska flottan utvecklade på 30-talet.
Nja, du får ju ett helt nytt fullset för dryga 60.Är det bara jag eller är detta väldigt billigt?
http://www.chrono24.se/panerai/luminor-1950-3days-pam422--id4048712.htm
Instämmer. De bruna tavlorna tilltalar inte mig så mycket så den vita var ju det som stack ut bortsett från turbillon.Fastnade för den vita mer än någon annan nyhet i årets SIHH. Det var lite dåligt nytänk med nyheterna i år, rätt så mkt shufflande av andra modeller i nya konstellationer. Personligen hade jag bla gärna sett nya 44mm subbar men inget i år heller :-/
Ifrån Hong kong och USA ja.Nja, du får ju ett helt nytt fullset för dryga 60.
http://www.chrono24.se/search/index...=false&sortorder=1&usedOrNew=new&watchTypes=U
En liten fråga ang. din 605a har du det nya P.3000 verket i den?Ifrån Hong kong och USA ja.
Frakt + tull!? + moms tillkommer!
Ifrån Cypern och Italien dock kan jag köpa, men då närmar vi oss 67kkr
Frakten lär vara på minst 1500kr
Ja, för den som spelar enligt regelbokenIfrån Hong kong och USA ja.
Frakt + tull!? + moms tillkommer!
Men då är det oprutat. Går säkert att få ner lite. Sist jag handlade gick frakt och försäkring på ca 1000:-. Då var det hem till dörren inom 24 timmar.Ifrån Cypern och Italien dock kan jag köpa, men då närmar vi oss 67kkr
Frakten lär vara på minst 1500kr
TjenaEn liten fråga ang. din 605a har du det nya P.3000 verket i den?
OK då vet jag.Tjena
Nej det är den gamla inte, de nya med delade bakstyckena!