Vet dessvärre inte modellnamn för strapet eftersom jag fick med den på köpet när jag köpte tillbaka 111 igen för något år sen. Googla lite
Försökt men hittar inget i mocka
Brukar stå modellnamn i bandet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet dessvärre inte modellnamn för strapet eftersom jag fick med den på köpet när jag köpte tillbaka 111 igen för något år sen. Googla lite
Yes det var det första jag gjorde @MJ24Om du går in på Panerais hemsida http://www.panerai.com/en/home.html och anger din modell, bore du få se alla OEM-band som passar din klocka.
Testa det.
Yes det var det första jag gjorde @MJ24
var nog otydlig i min lysning.
Har det svarta gummit som medföljer och är ute efter enfärgat i angivet material.
Behöver inte vara ett oem band men är nyfiken på om det finns, kanske att man tillverkade ett tidigare men inte längre tex.?
Alla tips mottages tacksamt av seriösa tillverkare/åf av enfärgat gummi.
//Gummitorsken
TackHirsch har ett som är bra, gå in på deras hemsida.
Någon som har erfarenhet av rubberb?
Har RubberB på min Rolex DSSD och är mycket nöjdNågon som har erfarenhet av rubberb?
Varför inte originalgunmit?Har RubberB på min Rolex DSSD och är mycket nöjd
Funderar på att köpa ett till Pannan också.
Har det på i dag men gillar hur RubberB går hela vägen upp till boetten.Varför inte originalgunmit?
Ah!Har det på i dag men gillar hur RubberB går hela vägen upp till boetten.
Ligger det lika tight som på DSSD är det ingen risk för detAh!
Pedant som jag är så tänker jag microrepor
Sagt och gjort @BingoraalfDom är mycket bra sitter säkert mot boetten och är väldigt sköna
Testar senare idag!
Mot bas vet jag tyvärr inte
Kan bli dyrt om det händer varje gångÄr i Stockholm o jobbar, ska kolla lite klockor i morgon. Gick bra sist, då kom jag hem med den här
Kan bli dyrt om det händer varje gång
Happy hunting!Är i Stockholm o jobbar, ska kolla lite klockor i morgon. Gick bra sist, då kom jag hem med den här
Hehe ge fan i spritenFrun satt sidan om mig på Nymans och sa köp köp köp sist så det var ju positivt, när bubblet kommer fram går vettet ut Får lämna plånboken på hotellet, det är det enda säkra!
En skillnad är urverken, P.999 i 513 och det nyare P.1000 i 575.Kan någon klura ut vad i hela friden skillnaden mellan 513 och 575 (512 och 574 är motsvarande stålmodeller) är utöver olika manuella urverk?