• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Om du går in på Panerais hemsida http://www.panerai.com/en/home.html och anger din modell, bore du få se alla OEM-band som passar din klocka.
Testa det.
Yes det var det första jag gjorde @MJ24 :)
var nog otydlig i min lysning.
Har det svarta gummit som medföljer och är ute efter enfärgat i angivet material.
Behöver inte vara ett oem band men är nyfiken på om det finns, kanske att man tillverkade ett tidigare men inte längre tex.?
Alla tips mottages tacksamt av seriösa tillverkare/åf av enfärgat gummi.

//Gummitorsken
:panerai:

Yes det var det första jag gjorde @MJ24 :)
var nog otydlig i min lysning.
Har det svarta gummit som medföljer och är ute efter enfärgat i angivet material.
Behöver inte vara ett oem band men är nyfiken på om det finns, kanske att man tillverkade ett tidigare men inte längre tex.?
Alla tips mottages tacksamt av seriösa tillverkare/åf av enfärgat gummi.

//Gummitorsken
:panerai:

Hirsch har ett som är bra, gå in på deras hemsida.

Funderar starkt på en PAM90, inhandlade en parnis bara för att känna på hur storlek o tavla kändes o just nu lutar det starkt åt en...frågan är bara vad är ett "rimligt" pris på en sådan i Sverige?

20160124_125622.jpg

Vi väntar på pasta

Kan någon klura ut vad i hela friden skillnaden mellan 513 och 575 (512 och 574 är motsvarande stålmodeller) är utöver olika manuella urverk?

Tillbaka
Topp