Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ted Su har nån variant i mocka eller nubuckNågon som har tips på schyssta mockastraps till panerai?
Mått i mm på något?I like! Hur gillar du att den är 27/24 istället för 27/22?
Mått i mm på något?
Bredd vid hornen på ett normalt Radiomir-band: 27mm
Bredd vid spännet: 22mm.
Det aktuella bandet: 24mm vid spännet.
Helt grymt, tycker det passar bättre. Särskilt på denna typen av rem.I like! Hur gillar du att den är 27/24 istället för 27/22?
Har du något som liknar Panerais OEM band som heter "Calf Assolumente"
Har du något som liknar Panerais OEM band som heter "Calf Assolumente"
Nej, inte egentligen. Gillar man asso ska man nog köpa asso. Alltid svårt att försöka efterlikna någon annans produkt, både i material och utseende.
Jag svarar via PM istället.Ok, har du några mockaliknande band?
Blev det något nyförvärv?PAM 320 i mörkret.
Blev det något nyförvärv?
(Även om en 320 givetvis tar en väldigt långt)
Kör en tråd!Nix. Kom precis hem till Skåne utan nått nytt. Jag funderar på att göra en tråd om alla klockor jag lyckades prova. Fotade som fan men kunde till slut inte bestämma mig
Kör en tråd!
Inte lätt att gå ut ur butiken tomhänt
Friskt vågat. Det kanske blir snyggare mot en sommarbränd arm?
Friskt vågat. Det kanske blir snyggare mot en sommarbränd arm?
Fan vad coolt att den har lume på power reserven på baksidan, visste inte det!Lite snabba bilder på lumen in 422 och 605. Skulle vilja säga att det är likvärdiga.
Har inte vetenskapligt belyst dem lika länge med ficklampan
Yes det är lite coolt! När man nu skall ha användning för det !Fan vad coolt att den har lume på power reserven på baksidan, visste inte det!