• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cool bild.
FB_IMG_1453971294707.jpg
 
21 är en grail utan desslike, men för oss dödliga är 232 det närmaste vi kan komma, ägt den tidigare och skulle absolut kunna tänka mig äga den i framtiden igen det är en magisk klocka på många sätt

Tänkte lägga upp lite bilder på 232 men jävla photobucket har strulat som bara den senaste veckan, kör några fredags shots med 292 istället

image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg


Trevlig helg på er!
 
Var i Göteborgstrakten kan jag klämma på Panerai? Har byggt upp ett sug, vill gärna kika IRL, särskilt eftersom min handled är mindre och jag funderar på 42 mm.
 
Som ny och nyfiken på Panerai. Hur hittar man JV strapen på Panerai sidan. Finns det någon särskild förkortning som skiljer ut dem?
Vad jag förstår så är JV ett smeknamn efter en lim edition för att hylla Jules Verne.
 
Tillbaka
Topp