Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En tysk dykare va?Cool bild.![]()
Bilden kan ju vara tagen i badkaretEn tysk dykare va?
422:aundrar om han verkligen dyker med den, då den är specad till 100m. Iofs så är 100m väldigt djupt
Tror ej detBilden kan ju vara tagen i badkaret![]()
Häftigt! Men ur ett användarperspektiv borde de ha satt lume på 1,2,3 också. Nu är det ju bara ett streck som inte relaterar till någotYes det är lite coolt! När man nu skall ha användning för det!
Det verkar som att den tillverkats under ett år:Wtf?
http://www.chrono24.de/panerai/cont...50-3-days-automatic-mens-watch--id4077854.htm
Jag trodde aldrig 386 släpptes??
Det verkar som att den tillverkats under ett år:
http://www.paneraisource.com/watch_details/Contemporary_282.html
Inte en susning men bilderna verkar inte vara på den klocka som faktiskt säljs. Tycker det ser ut som "reklambilder".Hur kan den vara så billig då? Jag vet att composite-klockorna är enormt ömtåliga och går sönder sjukt lätt men ändå!?
PAM21Gissa ref!
![]()
Undrar samma sak!? Kan inte vara många sålda under 2010 vilket borde ge ett lite högre pris?Hur kan den vara så billig då? Jag vet att composite-klockorna är enormt ömtåliga och går sönder sjukt lätt men ändå!?
Japp! En panna ska se använd ut!Många kallar det repor och dings.. Jag inbillar mig själv att det kallas patina
![]()
Var i Göteborgstrakten kan jag klämma på Panerai? Har byggt upp ett sug, vill gärna kika IRL, särskilt eftersom min handled är mindre och jag funderar på 42 mm.
Finns ingenstans tyvärr, du måste åka upp till Stockholm.
Köpenhamn...Var det jag misstänkte..
Köpenhamn...
Googla Övre Soppero Panerai AD!Ok, ett till alternativ!
Ingen träff.Googla Övre Soppero Panerai AD!
Får du någon träff let us know.
Grym klocka, gillar den modellen mer och mer! Hur upplever du dome glaset på klockan?Bjuder på en goding såhär på kvällskvisten som jag blev rätt nöjd med![]()
Panerai mina vänner det är kärlek det
![]()