• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Okej. Nu vill jag se era olika Mays Berlin-straps. Jag börjar.
IMG_0939.jpg

Mare på 1359

IMG_0947.jpg

Verde på 572.

@azcii @Yoshiikee m.fl. ?

Fortfarande i min bucket-list

Okej, by popular demand(?), it's Toshi time.

IMG_0683.JPG

359 på Storm Blue

IMG_4490.jpg

359 på Cocoa

IMG_0560.jpeg

416 på Serpent

IMG_0886.JPG

416 på Storm Grey

IMG_8909.jpg

630 på Emerald

upload_2019-3-7_14-46-51.png

1359 på African Kudo

upload_2019-3-7_14-47-23.png

Spinnaker Hull (sorry, OT) på Suede

upload_2019-3-7_14-47-42.png

Spinnaker Hull på Lemon.

Okej, er tur. Toshi-straps only. :)

Okej, by popular demand(?), it's Toshi time.

IMG_0683.JPG

359 på Storm Blue

IMG_4490.jpg

359 på Cocoa

IMG_0560.jpeg

416 på Serpent

IMG_0886.JPG

416 på Storm Grey

IMG_8909.jpg

630 på Emerald

upload_2019-3-7_14-46-51.png

1359 på African Kudo

upload_2019-3-7_14-47-23.png

Spinnaker Hull (sorry, OT) på Suede

upload_2019-3-7_14-47-42.png

Spinnaker Hull på Lemon.

Okej, er tur. Toshi-straps only. :)
Hej,
Under min tidigare recension skrev jag om de inkluderade spännena som jag inte var fullt nöjd med. Främst eftersom jag tycker de är för tunna: Frågan är om jag borde beställt de som inkluderar en extra kostnad.
CB214532-87A1-4DBF-B296-B8BE414A1D78.jpeg

Hej,
Under min tidigare recension skrev jag om de inkluderade spännena som jag inte var fullt nöjd med. Främst eftersom jag tycker de är för tunna: Frågan är om jag borde beställt de som inkluderar en extra kostnad.
Är det där insytt eller? Jag har skruvar på mina.

Hej,

Har också haft nått sånt spänne tidigare, de är lite rundare också i kanter jämfört med oem, ingen fasning i mitten av spännet, känns allmänt lite billigare :)

Har också haft nått sånt spänne tidigare, de är lite rundare också i kanter jämfört med oem, ingen fasning i mitten av spännet, känns allmänt lite billigare :)

Har ett band från Toshi och kan hålla med om att det är spännet som är den svaga länken (he he).

Men okej, vad har ni för spännen som är tjockare? Jag ser ingen som helst skillnad på spännena jag har fått från andra ställen, inkl. wotancraft, mays, bosphorous, etc. etc. etc.

Men okej, vad har ni för spännen som är tjockare? Jag ser ingen som helst skillnad på spännena jag har fått från andra ställen, inkl. wotancraft, mays, bosphorous, etc. etc. etc.
Mr Toshi har ngra spännen med skruvar som är ”tjockare”. Ett tips är att skriva att du vill ha tuber oxå, det bjuder han på

Då kanske det är så att jag aldrig har råkat ut för tunnare spännen från Toshi.

Jag menade inte toshis spännen utan snarare spännen i allmänhet... googla panerai buckles så ser man en drös spännen som ser ut som låg kvalite bara direkt på bilder som ej är oem.. framförallt att de ser runda och ganska platta ut och ingen fasning i mitten av spännet.

Jag menade inte toshis spännen utan snarare spännen i allmänhet... googla panerai buckles så ser man en drös spännen som ser ut som låg kvalite bara direkt på bilder som ej är oem.. framförallt att de ser runda och ganska platta ut och ingen fasning i mitten av spännet.
Okej, ja, de där har jag råkat ut för, det har du rätt i.

Tillbaka
Topp