Nä. De köpte in några för ett tag sedan, begagnade.Är Franks Ur Panerai AD nu?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä. De köpte in några för ett tag sedan, begagnade.Är Franks Ur Panerai AD nu?![]()
Killen med koll!Nä. De köpte in några för ett tag sedan, begagnade.
Jag har varit på Franks en gång i mitt liv och det var för typ två månader sedan. Då sa jag att jag gillade Panerai och de sa att de hade några begagnade på lagret. Jag sa tack men nej tack till att ens kolla vad det var. Skulle strax därefter till @Ernesto och deala 720.Killen med koll!
![]()
Tips för den som söker panerai. Franks ur Stockholm hade två tre stycken på rea.
Är det en 243 mitt norra öga ser?
Det där bandet var verkligen en hit.382 på Mays Ronconi verfe
![]()
Är faktiskt helt stört nöjd med detta band.. Är som gjort för denna klockaDet där bandet var verkligen en hit.
382 på Mays Ronconi verde
![]()
Ref?
Pam004 Pre-A
Tack! ska kika på den, riktigt cool
New strap Friday! Denna gång från Victor Alpha efter jag såg att @Yoshiikee köpt därifrån. Victor var väldigt tillmötesgående i alla val runt bandet, snabb på att svara, och man märkte att han genuint gillade sitt hantverk.
Armbandet är...gediget. Riktigt tjockt och rejält som man ska förvänta sig ett franskt ammo band att vara, det luktar lite malkulor också efter att väskan legat på ett överskottslager säkerligen.
Nu för bilder:
![]()
![]()
Lådan får starka pluspoäng.
![]()
![]()
![]()
Det enda jag kan kommentera som jag hade önskar var annorlunda var att limkluttarna var lite rejäla för att fästa sömmarna. Kan ha att göra med att han är en ny strap maker, och kommer med erfarenhet.
![]()
helvete, är det ett skärp!?New strap Friday! Denna gång från Victor Alpha efter jag såg att @Yoshiikee köpt därifrån. Victor var väldigt tillmötesgående i alla val runt bandet, snabb på att svara, och man märkte att han genuint gillade sitt hantverk.
Armbandet är...gediget. Riktigt tjockt och rejält som man ska förvänta sig ett franskt ammo band att vara, det luktar lite malkulor också efter att väskan legat på ett överskottslager säkerligen.
Nu för bilder:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det enda jag kan kommentera som jag hade önskar var annorlunda var att limkluttarna var lite rejäla för att fästa sömmarna. Kan ha att göra med att han är en ny strap maker, och kommer med erfarenhet.
![]()
![]()
1359 på Mays Mare.
... suddigt igen! Börjar jag få Parkinson's?
Korridor på jobbet. Hade dock lite bråttom.Sluta ta bilder på tunnelbanan
Skaffa en ny lur...![]()
1359 på Mays Mare.
... suddigt igen! Börjar jag få Parkinson's?
Sticker spänner ut/upp väldigt mycket eller är det en synvilla? Bild 3New strap Friday! Denna gång från Victor Alpha efter jag såg att @Yoshiikee köpt därifrån. Victor var väldigt tillmötesgående i alla val runt bandet, snabb på att svara, och man märkte att han genuint gillade sitt hantverk.
Nu för bilder:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#SewedInBuckleLifeSticker spänner ut/upp väldigt mycket eller är det en synvilla? Bild 3
#åfan #sad#SewedInBuckleLife
Men det måste mer ha att göra med att spännet är helt platt? Även ett skruva platt spänne borde bete sig så?#SewedInBuckleLife
Men det måste mer ha att göra med att spännet är helt platt? Även ett skruva platt spänne borde bete sig så?
Take us or leave us, liksom.Korrekt, på båda punkterna. Det sticker rakt ut. Det finns även böjda insydda spännen som sitter som vanliga skruvade minus att de är större. De är lite bekvämare och man dingar mindre i saker. Men var sugen på ett rakt så här är vi![]()
Take us or leave us, liksom.