Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan kan du la. Om du tar hand om lädret efteråt så kan du bada med det. Ja.Stämmer det att man kan bada med asso?
Kan kan du la. Om du tar hand om lädret efteråt så kan du bada med det. Ja.
Hur tar man hand om bandet på ett korrekt sätt efter ett dopp?![]()
Det kan man söka efter i detta forum.Hur tar man hand om bandet på ett korrekt sätt efter ett dopp?![]()
Tvätta, låt ligga platt och torka.Hur tar man hand om bandet på ett korrekt sätt efter ett dopp?![]()
I’m back baby, I’m back!!
![]()
![]()
Beställde även ett nytt Pontio Vechio band till henne.
Fick med lite av varje, bla tavla plus visare till 1005 så när jag tröttnar på guldvisarna och den bruna tavlan kan det bli en 1005![]()
Grattis! Men fy fy. Inte moddaI’m back baby, I’m back!!
![]()
![]()
Fick med lite av varje, bla tavla plus visare till 1005 så när jag tröttnar på guldvisarna och den bruna tavlan kan det bli en 1005![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack snälla, japp RubberBGrymt snygg! Grattisär det gröna gummit ett rubber b?
Till er som har koll, det finns inte i 26mm än så länge va?
Grattis! Men fy fy. Inte modda![]()
Nej modda inte karln. Men grattis!
Finns inte än så länge nej, men verkar vara på gångGrymt snygg! Grattisär det gröna gummit ett rubber b?
”Är det en Panerai du har på armen eller är du bara glad och se mig”? Kul att kunna byta ut visarna och man blir sugen!I’m back baby, I’m back!!
![]()
![]()
Lite spännande med en massa reservdelar. Den givna frågan är ju hur vederbörande fick fatt på dem. Och, det är en 632 du har, inte en ombyggd 1005?I’m back baby, I’m back!!
![]()
![]()
de kommer dock aldrig byta åt dig :/Lovar inget... men jag kan ju lämna in den för byte OCH trycktest
![]()
Japp, det är en 632 men förra ägaren ville hellre ha en 1005. Konstigt va?!Lite spännande med en massa reservdelar. Den givna frågan är ju hur vederbörande fick fatt på dem. Och, det är en 632 du har, inte en ombyggd 1005?![]()
Extremt. Men hur fick snubben tag på reservdelar liksom? Är de äkta?Japp, det är en 632 men förra ägaren ville hellre ha en 1005. Konstigt va?!
Dom är äkta.Extremt. Men hur fick snubben tag på reservdelar liksom? Är de äkta?
Bättre än sabrering medelst 590.
Haha
@snoozarn Har du kvar din 111:a?
Färgen finns men bara som dragspel.Grymt snygg! Grattisär det gröna gummit ett rubber b?