183an kanske! Ska eventuellt till Stockholm om nån vecka eller så, vet ni hur Nymans har det rent lagermässigt? Nåt man kan klämma på?
Hör av dig om 112 är av intresse..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
183an kanske! Ska eventuellt till Stockholm om nån vecka eller så, vet ni hur Nymans har det rent lagermässigt? Nåt man kan klämma på?
Hör av dig om 112 är av intresse..
Will do! Är dock i första stadiet nu så blir inte än på länge (tror jag....)![]()
Haha.. det jag är rädd förDet är vad du tror innan du knallar in på Nymans i helgen, sen är det kört...
Äsch det är helt rätt!Skulle själv bara in å kolla om det fanns en 510 att prova men den var det lite väntetid på så jag provade ett par andra och bad om att få en 510 när dom kunde få tag på en så någon månad senare så var jag några tusen fattigare..
Februaritristessen har kickat in. Pam 392 mot 513??![]()
![]()
Sant, 392:an kan man rocka varje dag men har andra klockor som gör det jobbet.För min del så hade jag nog gått för 392:an då jag inte skulle kunna använda guld dagligen men med det sagt så är 513 den enda guldklockan jag klämt på som jag verkligen gillat, helt enkelt en grym klocka.
Jag har det gröna camot till min 005:a - Riktigt nice! Ska se till att fixa ett WS inom kort!Vet inte om det tipsats om dessa tidigare, men Horus straps ser lite kul ut.
http://www.horusstraps.com/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den gör sig riktigt fint med brunt band!
512/513 och 574/575 (efterträdarna) är grymma! Sitter löjligt bra och är helt enkelt förbaskat snygga!Februaritristessen har kickat in. Pam 392 mot 513??![]()
![]()
Den gör sig riktigt fint med brunt band!![]()
Coolt. De får du bjuda påJag har det gröna camot till min 005:a - Riktigt nice! Ska se till att fixa ett WS inom kort!
WTF? Sorry att jag inte har något mer än Damn va groteskt att säga.Det senaste på bandfronten är ju dessa lager på lager band.
Är ju kanon när det börjar bli skitigt eller slitet dra av ett lager så är det som nytt. Eller?
![]()
Ja det är Peter Gunny på gunnystraps som gjort det 19mm tjockt fult som stryk men roligt är det, man måste ha rejält stora fickor om man ska få ner handenWTF? Sorry att jag inte har något mer än Damn va groteskt att säga.
Får helt klart ta mig en funderare. Inte lätt, snårig skog.512/513 och 574/575 (efterträdarna) är grymma! Sitter löjligt bra och är helt enkelt förbaskat snygga!
Tycker du alla dagar i veckan ska gå på 575 som har ett urverk ljusår bättre än 512/513. Tyvärr går man då miste om den bruna tavlan i 513 och får svart, men det är ju iofs en smaksak..
Hade dock inte kunnat vara utan en Luminor, så den får du behålla också!
![]()
Vad är det för Panerai du ska byta mot?Hjälp mig över kanten. Står i valet eller kvalet om jag ska byta bort min 116710LN mot en Panerai. För mig känns det jobbigt att bli av med GMT med det finns något som gör att gräset kanske är grönare på andra sidan. AHHHHHHH vad jobbigt det är
Kanske mot en 590Vad är det för Panerai du ska byta mot?
512/513 och 574/575 (efterträdarna) är grymma! Sitter löjligt bra och är helt enkelt förbaskat snygga!
Tycker du alla dagar i veckan ska gå på 575 som har ett urverk ljusår bättre än 512/513. Tyvärr går man då miste om den bruna tavlan i 513 och får svart, men det är ju iofs en smaksak..
Hade dock inte kunnat vara utan en Luminor, så den får du behålla också!
![]()
När man väl börjat fundera på att flippa är det nästan körtHjälp mig över kanten. Står i valet eller kvalet om jag ska byta bort min 116710LN mot en Panerai. För mig känns det jobbigt att bli av med GMT med det finns något som gör att gräset kanske är grönare på andra sidan. AHHHHHHH vad jobbigt det är
ahh det är så jobbigtNär man väl börjat fundera på att flippa är det nästan körtHur länge har du haft GMTn?
6 månader, då har du i alla fall gett den bra chans. Båda klockorna är coola, frågan är vilken som passar dig bäst.ahh det är så jobbigthar haft den i snart 6 månader. Grejen med den är att jag upplever den lite för blingig i vissa lägen