• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

azcii

Patek
2-Faktor
Vad säger ni, är den för stor eller fungerar det?? PAM372!!! :)
image.jpeg

image.jpeg

Mvh
Micke

Jag säger KÖR! Hur lång är du och vad har du för handledsstorlek? Om man får fråga
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag säger KÖR! Hur lång är du och vad har du för handledsstorlek? Om man får fråga

Självklart, 174 lång och ca 17.5 handled ;)
Subzillan tycker jag sitter bättre, den "känns" mindre även om den har liknande mått... Annars kör jag med 44mm (112an) och den känns bra.
Nu har jag kört några timmar med 372an, blir bara bättre och bättre... :)
 

azcii

Patek
2-Faktor
Självklart, 174 lång och ca 17.5 handled ;)
Subzillan tycker jag sitter bättre, den "känns" mindre även om den har liknande mått... Annars kör jag med 44mm (112an) och den känns bra.
Nu har jag kört några timmar med 372an, blir bara bättre och bättre... :)

Ok, typ som mig då. Har själv en 112a, är också sugen på en 372a, så jävla fin den är, speciellt när båda visarna ligger på nedre delen av tavlan, ser mer balanserat ut då tycker jag
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Frågan har säkert ställts hundra gånger innan men tråden är på 168 sidor...

Tipsa mig om en bra nätbutik inom EU med band till Panerai :)
 

stoffe56

Cartier
2-Faktor
Frågan har säkert ställts hundra gånger innan men tråden är på 168 sidor...

Tipsa mig om en bra nätbutik inom EU med band till Panerai :)
Jag ska tipsa om en som jag har gjort en del affärer med har riktigt bra ammo band och band case till ett rimligt pris.
Banden går att få i önskad längd om man inte vill ha standard vilket jag tycker är lite kort... Ammo band ska ha "tail"
Kolla även band casen.
http://www.bakeka-handmade.com/
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Jag ska tipsa om en som jag har gjort en del affärer med har riktigt bra ammo band och band case till ett rimligt pris.
Banden går att få i önskad längd om man inte vill ha standard vilket jag tycker är lite kort... Ammo band ska ha "tail"
Kolla även band casen.
http://www.bakeka-handmade.com/
Tack!

Lite mer specifikt letar jag ett band som liknar det som sitter på 375. Kanske går att köpa direkt från Panerai?
4070599d_xxl.jpg
 
Topp