Vad säger ni, är den för stor eller fungerar det?? PAM372!!!
![]()
![]()
Mvh
Micke
Jag säger KÖR! Hur lång är du och vad har du för handledsstorlek? Om man får fråga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
![]()
Mvh
Micke
Funkar alldeles utmärkt!Vad säger ni, är den för stor eller fungerar det?? PAM372!!!
![]()
![]()
Mvh
Micke
Ruskigt cool Micke!Vad säger ni, är den för stor eller fungerar det?? PAM372!!!
![]()
![]()
Mvh
Micke
Jag säger KÖR! Hur lång är du och vad har du för handledsstorlek? Om man får fråga
Självklart, 174 lång och ca 17.5 handled
Subzillan tycker jag sitter bättre, den "känns" mindre även om den har liknande mått... Annars kör jag med 44mm (112an) och den känns bra.
Nu har jag kört några timmar med 372an, blir bara bättre och bättre...![]()
Jag tycker det funkar!Vad säger ni, är den för stor eller fungerar det?? PAM372!!!
![]()
![]()
Mvh
Micke
Fungerar, helt klart.Vad säger ni, är den för stor eller fungerar det?? PAM372!!!
![]()
![]()
Mvh
Micke
Ser bra ut!Vad säger ni, är den för stor eller fungerar det?? PAM372!!!
![]()
![]()
Mvh
Micke
Ser perfekt ut, KBK!Självklart, 174 lång och ca 17.5 handled
Subzillan tycker jag sitter bättre, den "känns" mindre även om den har liknande mått... Annars kör jag med 44mm (112an) och den känns bra.
Nu har jag kört några timmar med 372an, blir bara bättre och bättre...![]()
![]()
![]()
Mvh
Micke
Bandet du kör med nu är riktigt snyggt! Bytte till samma typ från original croc (dock inte 26 mm utan 24 mm).Vilka band är snyggast på en 422, gillar ju det som är original grymt mycket !
![]()
Visa era Band sim är 26 mm och lite snygga spännen !
Snyggt! Visa en bild framifrån ocksåBandet du kör med nu är riktigt snyggt! Bytte till samma typ från original croc (dock inte 26 mm utan 24 mm).
![]()
Självklart!Snyggt! Visa en bild framifrån också![]()
Jag ska tipsa om en som jag har gjort en del affärer med har riktigt bra ammo band och band case till ett rimligt pris.Frågan har säkert ställts hundra gånger innan men tråden är på 168 sidor...
Tipsa mig om en bra nätbutik inom EU med band till Panerai![]()
Tack!Jag ska tipsa om en som jag har gjort en del affärer med har riktigt bra ammo band och band case till ett rimligt pris.
Banden går att få i önskad längd om man inte vill ha standard vilket jag tycker är lite kort... Ammo band ska ha "tail"
Kolla även band casen.
http://www.bakeka-handmade.com/
Om det är ett vanligt mörkbrunt asso så har Nymans en prisidé om 2500 kr vill jag minnas.Tack!
Lite mer specifikt letar jag ett band som liknar det som sitter på 375. Kanske går att köpa direkt från Panerai?
![]()
Det är ett brunt assolutamente och det kan du köpa från Nymans UR med lite tur så finns det på hyllan, eller så går du in på Panerais hemsida där har du alla band.Vet ni om det går att köpa bandet separat det som sitter på 422 an ? Och vad det heter ?
Vad tar Nymans för ett Panerai Band ?Det är ett brunt assolutamente och det kan du köpa från Nymans UR med lite tur så finns det på hyllan, eller så går du in på Panerais hemsida där har du alla band.
2500 kr för ett asso vill jag minnas att de önskar.Vad tar Nymans för ett Panerai Band ?