Kändes faktiskt väldigt vemodigt att sälja den, men vill ha något med längre gångreserv, tror jag. Samtidigt gillar jag 005an som fan. Vill även testa en sån som @Weasel harHaha du "hör" ju själv. Måste fixa en ny nu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kändes faktiskt väldigt vemodigt att sälja den, men vill ha något med längre gångreserv, tror jag. Samtidigt gillar jag 005an som fan. Vill även testa en sån som @Weasel harHaha du "hör" ju själv. Måste fixa en ny nu![]()
Benvenuto alla famiglia, amicoVälkomnar mig själv till Paneraimaffian![]()
![]()
Välkomnar mig själv till Paneraimaffian![]()
![]()
Grattis!Välkomnar mig själv till Paneraimaffian![]()
![]()
Damn, jag har lika mycket PAM024 som du har 005 nu.. dvs inte alls.Kändes faktiskt väldigt vemodigt att sälja den, men vill ha något med längre gångreserv, tror jag. Samtidigt gillar jag 005an som fan. Vill även testa en sån som @Weasel har
Fan vad är set som händer, världen är upp&nerDamn, jag har lika mycket PAM024 som du har 005 nu.. dvs inte alls.
#nokeeper
Tavlan var verkligen grym men det polerade caset var lite för mkt disco för mig
Kan se mig själv bära en plexi-Luminor i framtiden..
Har du siktat in dig på någon speciell modell som nästa Panna?
Börjar också fundera i samma bana med min 425.Börjar snegla mer och mer mot någon Luminor istället för min 424... fan![]()
Vet inte riktigtFan vad är set som händer, världen är upp&ner
Vill nog testa en discopanna, vad ligger de på prismässigt?
Sedan var jag jättenöjd med 005an men kanske lite längre gångtid...
Börjar också fundera i samma bana med min 425.
Gissar dog att beg.-marknaden för Radiomir är begränsad i swe.
Vilken Luminor hägrar?
En 320 kanske?Vet faktiskt inte, nu när jag kollat lite har jag öppnat ögonen för en submersible också!
44mm
Sandwich
Stål (ej titan)
Om någon komplikation så sub-sekund, GMT eller datum fast helst utan datumbubbla
Några tips?![]()
Någon av dessa kanskeDamn, jag har lika mycket PAM024 som du har 005 nu.. dvs inte alls.
#nokeeper
Tavlan var verkligen grym men det polerade caset var lite för mkt disco för mig
Kan se mig själv bära en plexi-Luminor i framtiden..
Har du siktat in dig på någon speciell modell som nästa Panna?
Gillar 574an, men det är inte riktigt panerai för mig, panerai skall vara störreKör
574?
AmenGillar 574an, men det är inte riktigt panerai för mig, panerai skall vara större![]()
Större, och med kronskydd!Gillar 574an, men det är inte riktigt panerai för mig, panerai skall vara större![]()
Gillar 574an, men det är inte riktigt panerai för mig, panerai skall vara större![]()
Större, och med kronskydd!![]()
Panerai-experter!
Tänker införskaffa mig min första Panerai.
Har gjort lite research men vill ha lite tips på vilken Panerai Luminor jag ska köpa (nyare begagnat) som uppfyller dessa krav:
Max 40k
Sandwich-dial
Helst subsekund men inget krav
Tack för input!
Om du har gjort lite research bör du ha kommit fram till att det är en 111:a av rätt årgång du ska haPanerai-experter!
Har gjort lite research men vill ha lite tips på vilken Panerai Luminor jag ska köpa (nyare begagnat) som uppfyller dessa krav:
Max 40k
Sandwich-dial
Tack för input!
Satsa på en med subsek, blir lite väl livlös annars. En 005a eller 111 hade jag kört på om du inte vill gå upp till 8-dagars..Panerai-experter!
Max 40k
Sandwich-dial
Helst inte för gammal
Max 2-3 år gammal Pam111 kanske?
Tack för input!
Det kan jag tänka mig!Kändes faktiskt väldigt vemodigt att sälja den, men vill ha något med längre gångreserv, tror jag. Samtidigt gillar jag 005an som fan. Vill även testa en sån som @Weasel har
Men då så, 510 eller 590..Kändes faktiskt väldigt vemodigt att sälja den, men vill ha något med längre gångreserv, tror jag. Samtidigt gillar jag 005an som fan. Vill även testa en sån som @Weasel har
Han vill väl ha sandwich, finns 005 med sandwich?Satsa på en med subsek, blir lite väl livlös annars. En 005a eller 111 hade jag kört på om du inte vill gå upp till 8-dagars..
Nä, kommer hålla mig till 44mm. Tyckte verkligen om boetten på 005an.Det kan jag tänka mig!
En 372/422 då, 72h pr
behöver inte ha sandwich men en kompromiss med gångreserven gör att en 111a kanske funkarHan vill väl ha sandwich, finns 005 med sandwich?
För övrigt - you have no say, deserter!
Nä, kommer hålla mig till 44mm. Tyckte verkligen om boetten på 005an.
590 kanske. Hade @Floduttern haft kvar sin så hade jag tagit den tror jag