Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Njä, Luminor 1950 har REG T.M. medan Luminor-varianten (510/560 etc.) inte har det.De som inte har det är kopior
Kolla två inlägg uppNjä, Luminor 1950 har REG T.M. medan Luminor-varianten (510/560 etc.) inte har det.
Du skriver snabbare än jag...Kolla två inlägg upp![]()
Varför är det graverat REG T.M på kronskyddet på vissa modeller å inte på alla ?
Och jag som är rädd att få repor och dings när jag skall hantera barnDags att inviga klockan på riktigt!
vad är det för ref på den?Dags att inviga klockan på riktigt!
Kaxigt och coolt!Dags att inviga klockan på riktigt!
Pam005vad är det för ref på den?
Riktigt bra! Välkommen in i klubben som du aldrig kommer vilja lämna! @Compiss är bara undantaget som bekräftar regeln, lite som när Bajen vann SM-guld i fotbollEfter mycket om och men blev det Pam005 och härmed är jag med i klubben
Mycket tjusigt!Dags att inviga klockan på riktigt!
Grattis och välkommen! Älskar din avatar btw, sett 1an och 2an säkert 2000 gånger sen jag va 3Dags att inviga klockan på riktigt!
Den är galet cool. Jag hade 528:an på armen för något år sedan, helt fantastisk...
Försiktigt med den den där när det blir stök...Dags att inviga klockan på riktigt!
Hur många armar och ben ska dom ha för den där?Så läcker
![]()
Det är bara att slå till!
PAM578 Lo Scienziato – Luminor 1950 Tourbillon GMT Titanio – 47mmHur många armar och ben ska dom ha för den där?
Två armar och två ben med andra ordPAM578 Lo Scienziato – Luminor 1950 Tourbillon GMT Titanio – 47mm
Special Edition 150 x väger bara 98 gram
Price €139,000
Två armar och två ben med andra ord![]()
Lite trist att man inte har samma omkrets på handleden som på...Tur att man är man och har en plats kvar att strappa fast den på efter betalning eller?
Förbannelsen med tunna handleder det. Eller...Lite trist att man inte har samma omkrets på handleden som på...![]()
Ja! Men det får jag leva med.Förbannelsen med tunna handleder det. Eller...