Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ska vara ett case number:Vad står OP6892 för på min PAM 422 ?
Speak for yourself!Lite trist att man inte har samma omkrets på handleden som på...![]()
Man får bära klockan runt halsenTvå armar och två ben med andra ord![]()
Flava Flav style! Lite större än en panna dock.Man får bära klockan runt halsen![]()
Min röst går till den gamla.Vilken föredrar ni? Nya eller gamla?
![]()
![]()
Den borde ingå i utrustningen. Snyggt!Dags att inviga klockan på riktigt!
Förbereder nästa generations paneristi
Idag damp det äntligen ner ett paket från Ted Su. Det kinesiska nyåret gjorde att det tog lite längre tid innan det kunde skickas, men ca 3,5 vecka från beställning till leverans (inkl. 1v nyår) plus ytterligare en knapp vecka för frakten.
Kvalitén är mycket bra och jag gillar dem skarpt. Mest märkbart är att de är mycket mjukare än OEM. Det känns som om det kan bli fler straps därifrån i framtiden.
![]()
![]()
![]()
Är inte pappa ännu, endast farbrorGrymt bra att du tränar sonen tidigt!
Någon som vet ca pris på en full service?
Prislista från Nymans ur hemsida:
![]()
Vad står OP6892 för på min PAM 422 ?
Tror inte du kommer undan med 4800:- för en service på en 233:a, utan det kostar nog mer.233 är ju inhouse och lite halv komplicerat om jag förstått riktigt. 4800 låter ju riktigt billigt![]()
En dot-dial från 2006 i bra skick bör ligga runt 75-80kkr. Min servades av Panerai i somras strax innan jag köpte den. Har kvittot från Panerai men där står inte kostnaden, bara vad som är gjort. @hook kanske kommer ihåg vad servicen gick på?Hej,
Snabb fråga. Fått erbjudande om en 233 dot dial från 2006. Ingen dokumenterad service så bör nog på spa snart!
Någon som vet ca pris på en full service? Och vad är ett ok pris för en 233 från 2006. Kommer komplett.
En dot-dial från 2006 i bra skick bör ligga runt 75-80kkr. Min servades av Panerai i somras strax innan jag köpte den. Har kvittot från Panerai men där står inte kostnaden, bara vad som är gjort. @hook kanske kommer ihåg vad servicen gick på?
7,800kr gick de loss på.
Finns ingen annan auktoriserad AD för Panerai i Sverige än Nymans.Tack
Lämnade du den hos nymans då?