Tack
Lämnade du den hos nymans då?
Självklart!
Har en 514 där på service nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack
Lämnade du den hos nymans då?
Det vet jag. Men det går ju att lämna av den hos t.ex. Klarlunds om man bor i de nedre delarnaFinns ingen annan auktoriserad AD för Panerai i Sverige än Nymans.
Prislista från Nymans ur hemsida:
![]()
Självklart!
Har en 514 där på service nu.
Tror inte du kommer undan med 4800:- för en service på en 233:a, utan det kostar nog mer.
Ring Nymans och kolla...eller varför inte...vi kan ju pinga Nymans direkt och fråga, får väl se om de svarar i tråden!
@Nymans Ur 1851 Vad kostar en service på en Panerai 233?
Tack for svar!En service på PAM233 börjar på 7,000:- sen tillkommer kostnader för eventuella reservdelar.
Levtiden är ca 2-3v för KF och 5-6v för service.
En service på PAM233 börjar på 7,000:- sen tillkommer kostnader för eventuella reservdelar.
Levtiden är ca 2-3v för KF och 5-6v för service.
Jag märker att jag går och slänger ett öga på 422:an varje gång jag går förbi och tänker skall jag behålla den ändå....Behåller 292 ett tag till
![]()
Jag märker att jag går och slänger ett öga på 422:an varje gång jag går förbi och tänker skall jag behålla den ändå....![]()
Taget om dom finns kvar!Straps någon? Jag har under årets lopp samlat på mig lite 24mm straps, kanske nån här vill utöka samlingen lite, vad sägs om 200kr till BCF?
Skickas i postens gröna
// Danne
![]()
Förstår hur du tänker! Jag hade inte tänkt sälja någon klocka alls, har ju en gång tiden köpt modellen för att den tilltalat mig. Nu har jag inte sålt så många eller köpt så många heller för den delen. Men i efterhand har jag ångrat att jag sålt!Samma här..
Rationellt är det dumt att jag ens tänker tanken, 292 kommer att sluta tillverkas och den är lätt en av de coolaste pannorna jag ägt.
Men jag har haft lösa planer på att ev konsolidera samlingen ytterligare och då kommer det svida.
![]()
straps off to @StarManTaget om dom finns kvar!![]()
Välkommen!Äntligen får man vara med i klubben![]()
![]()
Grattis!Äntligen får man vara med i klubben![]()
![]()
Bumpar frågan.Tack för svar @Nymans Ur 1851 och välkommen till KS
En sista fråga. Reservdelar! Talar vi då om bezel, safirglass, krona o.sv. eller är detta även slitna delar i verket?
Trist att ni inte gör detta själva. Var väldigt nöjd med servicen ni gjorde på min roc![]()
Läckert! Är det Pro V1 eller Pro V1X?
Äntligen får man vara med i klubben![]()
![]()
Hej,
Snabb fråga. Fått erbjudande om en 233 dot dial från 2006. Ingen dokumenterad service så bör nog på spa snart!
Någon som vet ca pris på en full service? Och vad är ett ok pris för en 233 från 2006. Kommer komplett.
GrattisÄntligen får man vara med i klubben![]()
![]()