Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!
Grattis till fet klocka!
Grattis!Dot dialandra gånger i 2016 jag köper en 233
![]()
Vackert!Dot dialandra gånger i 2016 jag köper en 233
![]()
För jäkla cool! Sjukt många härliga Pannor nu; börjar bli dags att få till den där Panerai-GTG:n
Jag skulle iaf garanterat vara påFör jäkla cool! Sjukt många härliga Pannor nu; börjar bli dags att få till den där Panerai-GTG:n![]()
Vad betyder "dot-dial"?![]()
Sjukt snygg!
Tack för svar @Nymans Ur 1851 och välkommen till KS
En sista fråga. Reservdelar! Talar vi då om bezel, safirglass, krona o.sv. eller är detta även slitna delar i verket?
Trist att ni inte gör detta själva. Var väldigt nöjd med servicen ni gjorde på min roc![]()
Självklart!
Har en 514 där på service nu.
Er klocka kom tillbaka från spa idag.
Välkommen in!
Det är samma/lika över allt... köp säljaren, kolla referenser mm. Gör du ditt jobb så är det nog lika grönt där som här...Är det någon som har erfarenhet av att köpa från medlemmar på paneristi.com ? Såg att det ligger ute några PAM372 för riktigt schyssta priser där.
Dot dialandra gånger i 2016 jag köper en 233
![]()
Är det någon som har erfarenhet av att köpa från medlemmar på paneristi.com ? Såg att det ligger ute några PAM372 för riktigt schyssta priser där.
Finns det inte en mer eller mindre ny 372 på KS?Är det någon som har erfarenhet av att köpa från medlemmar på paneristi.com ? Såg att det ligger ute några PAM372 för riktigt schyssta priser där.
Jo men den ligger ganska högt i pris, 59...Finns det inte en mer eller mindre ny 372 på KS?
Läste även något om att det skulle vara klockor på Plus som går just nu på svt1.Förövrigt mycket Panerai på tv nu
The expendables 2 på Kanal 5![]()
Haha, ja.. men F2F gick att ordna såg det ut som.. Men ja, du har ju rätt.. Plus att strapsen till 2015-modellerna är så mycket bätttre..För visso men den är nästan två år äldre samt att (tull) + moms tillkommer samt att du kanske får en tegelsten![]()
F2F i Barcelona. Räknar men in biljetter dit ToR+övernattning resa till och från flygplats så drar det ju iväg lite det med.Haha, ja.. men F2F gick att ordna såg det ut som.. Men ja, du har ju rätt.. Plus att strapsen till 2015-modellerna är så mycket bätttre..
Det gör du rätt i!Dot dialandra gånger i 2016 jag köper en 233
![]()
Dot dialandra gånger i 2016 jag köper en 233
![]()