Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt!Tänkte som sagt att vi måste göra slag i saken vad gäller Panerai-GTG i Stockholm, så jag har snackat ihop mig lite med @RicVin . Tisdagen den 22 mars tänkte vi att vi kan träffas för lite käk, bira och givetvis klockkläm. Vi skippar det där med flera alternativ på datum då det lätt blir jäkligt spretigt med när folk kan och inte. Vi hoppas helt enkelt att så många som möjligt kan hänga med den 22:a.
Om ni kan och vill hänga med är det bara att dra ett PM till mig, gärna inom 1 - 1,5 vecka eller så med tanke på att vi måste säkerställa att vi får plats någonstans när det väl är dags.
När väl deltagarlistan är klar kommer så klart all kommunikation och information kring GTG:n därefter ske via PM.
Väl mött!
Stort stort Grattis! Sjukt avundsjuk
Det bandet gillar jag skarpt. Var har du fått det ifrån?Paneraitråden får inte ligga på sida två! Så bifogar en bild![]()
![]()
En Panna som skiljer agnarna från vetet?
PAM850 med dekorerat lock och udda tavla i silver.. 99 ex
![]()
![]()
http://www.panerai.com/en/collectio...eter=0&material=0&color=0&setTop=setTopSearch
Säkert gediget hantverk, men ack så ful...En Panna som skiljer agnarna från vetet?
PAM850 med dekorerat lock och udda tavla i silver.. 99 ex
![]()
![]()
http://www.panerai.com/en/collectio...eter=0&material=0&color=0&setTop=setTopSearch
Ful är det nya koolaSäkert gediget hantverk, men ack så ful...
Kolla in Efstrsps. De har haft strul med dödsfall och annat så de har varit lite svajiga... Så kan inte lova något. Men de har haft bra grejer innan.Det bandet gillar jag skarpt. Var har du fått det ifrån?
Tänkte som sagt att vi måste göra slag i saken vad gäller Panerai-GTG i Stockholm, så jag har snackat ihop mig lite med @RicVin . Tisdagen den 22 mars tänkte vi att vi kan träffas för lite käk, bira och givetvis klockkläm. Vi skippar det där med flera alternativ på datum då det lätt blir jäkligt spretigt med när folk kan och inte. Vi hoppas helt enkelt att så många som möjligt kan hänga med den 22:a.
Om ni kan och vill hänga med är det bara att dra ett PM till mig, gärna inom 1 - 1,5 vecka eller så med tanke på att vi måste säkerställa att vi får plats någonstans när det väl är dags.
När väl deltagarlistan är klar kommer så klart all kommunikation och information kring GTG:n därefter ske via PM.
Väl mött!
Nästan så att man klipper en panna bara för att få komma.Åsså en liten bump på denna för er som ev. missat![]()
Måste man ha en Paneraiklocka eller räcker det med en paneraiväst?Tänkte som sagt att vi måste göra slag i saken vad gäller Panerai-GTG i Stockholm, så jag har snackat ihop mig lite med @RicVin . Tisdagen den 22 mars tänkte vi att vi kan träffas för lite käk, bira och givetvis klockkläm. Vi skippar det där med flera alternativ på datum då det lätt blir jäkligt spretigt med när folk kan och inte. Vi hoppas helt enkelt att så många som möjligt kan hänga med den 22:a.
Väl mött!
Nästan så att man klipper en panna bara för att få komma.
Måste man ha en Paneraiklocka eller räcker det med en paneraiväst?
Västen är premium. Finns nog bara ett fåtal på forumet![]()
![]()
Jag gänner mig som en groupie!Enstaka groupies borde vi kunna klämma in![]()
Ca 30-35Vad ligger listpris på en pam 005 ? sökt som en galning men hittar inte något
Den här har vart med på bilder i tråden tidigare men inte sedan den blev min.
![]()
Grattis, självklart snyggaste modellenDen här har vart med på bilder i tråden tidigare men inte sedan den blev min.
![]()
GRATTIS!Den här har vart med på bilder i tråden tidigare men inte sedan den blev min.
![]()
Om det inte kör ihop sig med semester så är jag på!Tänkte som sagt att vi måste göra slag i saken vad gäller Panerai-GTG i Stockholm, så jag har snackat ihop mig lite med @RicVin . Tisdagen den 22 mars tänkte vi att vi kan träffas för lite käk, bira och givetvis klockkläm. Vi skippar det där med flera alternativ på datum då det lätt blir jäkligt spretigt med när folk kan och inte. Vi hoppas helt enkelt att så många som möjligt kan hänga med den 22:a.
Väl mött!
GrattisDen här har vart med på bilder i tråden tidigare men inte sedan den blev min.
![]()
Tveksamt.. Han måste ge mig västen typ nu!!;-)Enstaka groupies borde vi kunna klämma in![]()