Ha!! Jag kan ju inte ens tala om ref på mina egna ur..
Tycker lite synd om dig ändå
Du får välja färg.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha!! Jag kan ju inte ens tala om ref på mina egna ur..
Tackar tackar..Tycker lite synd om dig ändåså om du PMar din adress så ska jag skicka ett tröst paket med en huvudbonad.
Du får välja färg.
![]()
![]()
En stor stjärna i marginalen till dig @MickeG jag är imponerad, det va inte ett lätt lume shot.
Att du tog 186an ger stilpoäng 233an är ju lite same same som 270an och med den förklaringen du gjorde ... vad kan man säga grymt.
![]()
jag har alltid gillat Mike Horn refarna. Dom börjar att bli riktigt ovanliga idag.
![]()
Får väl leta i gömmorna efter något hårt paket o skicka till dig du gillar ju inte mjuka![]()
Det ska jag göra, tummen upp för det.Hade mike horn refarna varit enklare att få tag på hade jag plockat en för längesen, du ska möjligtvis inte sälja nån?
Skicka paketet till @RicVin , han förtjänar den för all tid som han la på för gtgn förra året!![]()
510 mfl. De nyare med 8 dagars verket har lite annorlunda glas och är något tunnare skulle jag säga,inte mycket men ändå.Ni som har koll eller har provat alla dessa Panerai referenser... vilken luminor 44mm är tunnast? PAM111?
Det finns flera 312, 320, 321 men alla har polerad bezelFinns det några luminor stålpannor som med borstad boett ?
Ahh tackar, snyggt. Skulle vilja borsta min 005:aDet finns flera 312, 320, 321 men alla har polerad bezel
Det lär sänka värdet som en sten om du inte hittar någon som är ute efter just 005 som är moddad på det sättet. Tänkte du borsta själv eller lämna in den?Ahh tackar, snyggt. Skulle vilja borsta min 005:aär det big no no ?
Det är ju det me värdet, tänkt lämna bort den till nån som kan, så det blir riktigt gjort.Det lär sänka värdet som en sten om du inte hittar någon som är ute efter just 005 som är moddad på det sättet. Tänkte du borsta själv eller lämna in den?
Polerat skall det varaDet är ju det me värdet, tänkt lämna bort den till nån som kan, så det blir riktigt gjort.
Vill inte alla ha en borstad 005:a![]()
Ni som har koll eller har provat alla dessa Panerai referenser... vilken luminor 44mm är tunnast? PAM111?
Har inte så mkt bara en väst och något merNi som har så mycket Panna giveaways se omedelbart till att dela med er till mig!!! Typ NU!!
![]()
Det ger du faaaaaan i, förstör inte klockaAhh tackar, snyggt. Skulle vilja borsta min 005:aär det big no no ?
Hehe tänker inte borsta "arbetarklockan"Det ger du faaaaaan i, förstör inte klocka![]()
Jag hade väntat ett år eller så om den inte börjat visa upp några tecken på att gå dåligt.service fråga;
233 från 2006 (I serie nr 100 för att vara exakt) med okänd service historik. Hade tänkt och sända iväg den på spa omedelbart.
Men amplitud är bra, gång ok ca -3 sec pr dag. (-18 sec nu på 1v.). PR efter 7d är på ca 25% och trycktest till 100m är ok.
![]()
Känns lite onödigt att skicka iväg den 4mnd till 8k+. Eller riskerar jag mer slitage och en större service räkning vid att vänta en stund?
Selfridges?Vad göra när man har en kväll att slå ihjäl i London? Lätt, blir till att fönstershoppa!
![]()
Jajamensan, stämmer bra!Selfridges?
Vad är det du håller i handen?Hej på er!!
![]()
Ngn typ av nyckelring från Panerai..Vad är det du håller i handen?