• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

På lån från hedersknyffeln MickeG

image.jpeg

usch usch, synd med dessa mindre bra erfarenheter av PAM. Trodde att det hade blivit bättre alltså, men icke

usch usch, synd med dessa mindre bra erfarenheter av PAM. Trodde att det hade blivit bättre alltså, men icke
Skulle nog tro att de nya inte sliter med dessa problem eftersom felet är löst, i alla fall på mitt 8 dagars verket och att dom borde fått ordning på på problemet.
Bara att köpa nästa serie och om det mot förmodan skulle strula så fixar dom det till slut.

Vart en late night photoshoot ;) Bra modell men dåligt ljus såhär på kvällen!

Edit: Oredigerad också

image1.JPG
Bra! Blev nice kjus på tavlan.
Kortare skärpedjup/bokeh hade varit grymt så att ljuskällan bakom hade blivit skönt diffus. Typ liknande
image.jpeg

Jag har ingen dator än som jag kan redigera på.
Lobbar varje dag för en ny datorn men det är svårmotiverat för tillfället. Älskar verkligen att fotografera.

Senast ändrad:
Bra! Blev nice kjus på tavlan.
Kortare skärpedjup/bokeh hade varit grymt så att ljuskällan bakom hade blivit skönt diffus. Typ liknande
image.jpeg

Jag har ingen dator än som jag kan redigera på.
Lobbar varje dag för en ny datorn men det är svårmotiverat för tillfället. Älskar verkligen att fotografera.

Mmm det jag var ute efter! Tyvärr försvann det objektivet jag ville använda på flyget sist och inte hunnit skaffa nytt än :/ Passar på att bjuda på en till liknande :)
image1.JPG

Jag har läst hela tråden och skulle behöva tips, jag letar efter en modell som fyller upp dessa kriterier:
  • 44mm
  • Sandwich
  • Borstad stål
  • Sekundvisare
  • In house
312 gillar jag... Men ser gärna guldfärgade visare...
Snälla Klocksnack. Hjälp mig!

Jag har läst hela tråden och skulle behöva tips, jag letar efter en modell som fyller upp dessa kriterier:
  • 44mm
  • Sandwich
  • Borstad stål
  • Sekundvisare
  • In house
312 gillar jag... Men ser gärna guldfärgade visare...
Snälla Klocksnack. Hjälp mig!

Har du kollat 351 som jag nämnde? Den är dock i titan borstad.

Tillbaka
Topp