Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Diggar mitt AW-canvas!
![]()
Bryter in lite...Jag är sugen på att slänga på ett sånt på min 372. Vart hittade du ditt?
Det är från AWstraps. Han finns även här på forumet.Jag är sugen på att slänga på ett sånt på min 372. Vart hittade du ditt?
Såg ut att vara myggfritt!Börjat läsa in mig på Mike Horn boken, man fattar fortfarande inte vidden av vilken jävla galen resa han gör!
![]()
![]()
![]()
@Anders W ...Kan nån tagga honom?Behöver ett olivgrönt canvas.
![]()
Såg ut att vara myggfritt!![]()
Då ska man inte vara ute!Jappkyla får en helt annan innebörd när man pratar om temperaturer runt -70
Kan du fixa en bättre bild på tavlan? Svårt att se vad det står under 6:an.Om nu denna är äkta som ni kanske ser (som kanske inte jag gör).... Vad är rimligt beg pris för denna Panerai Luminor PAM 55 Titanium år ca 2000?
Äger säger med "cert & box finns ej. men har Auktionskvitto samt äkthetsintyg"
Ytterst tacksam för snabba svar!
/Rob Rock
Om den nu skulle vara "äkta" vad är rimligt att betala för en sådan?Kan du fixa en bättre bild på tavlan? Svårt att se vad det står under 6:an.
Om den nu skulle vara "äkta" vad är rimligt att betala för en sådan?
Bett om fler och bättre bilder... tack!
Kom det bara 2 nya modeller från Basel?
Hittade endast dessa på hemsidan:
Panerai presenterar sina nyheter på SIHH, så sök efter den länken här på KS.Kom det bara 2 nya modeller från Basel?
Hittade endast dessa på hemsidan:
![]()
Grattis!Arktos aka shadow,
![]()