• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Efter inte alls noga övervägande tänkte jag beställa en Rubber B, till Er som har den erfarenheten: beställes den via rubberB's hemsida eller handlare inom EU?
Om handlare inom EU, någon som har praktisk erfarenhet av en specifik handlare?

Im BACK u motherfaakers;)

image.jpeg

Ping @RicVin @Palenkovich @MickeG mfl
Boom! Grattis kompis! När kör vi panerai GTG?

Ärligt, vad tycker ni om den här? Jag tycker den är grymt snygg. En udda Panerai med lite roliga komplikationer med get och alarm. Ligger kring 60000 kr begagnad. Är det ett överpris? Får jag höra din känsla,för jag tycker det är en läckerhet eller är det den fula ankungen denna PAM098?
B8FCoumCIAA1AYM.jpg
IMG_4387_1024.jpg
IMG_4396_1024.jpg
PAM098-5.jpg
pam98d3.jpg
www_image.315012.jpg

Skulle kolla lite på 184 då den är renare och med liten subsec men utan larm dock.
http://www.chrono24.com/en/panerai/...erenceNumber=pam00184$192&manufacturerIds=192

Där kändes det som större skillnad
Fast beror ju på hur nära man fotar :)
Får ta och testa själv sen
Tackar för bilderna !
Lugnt! Ja, pannan är större och känns större utan tvekan. Men den sitter extremt bra på mina 17 cm handleder, kan ha på mig den i dagar utan att det blir jobbigt. Det är bara att testa som du säger! Tror inte du blir missnöjd, en panna ska ju vara stor!

Tillbaka
Topp