Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpt till Rolex via rubbers hemsida. Grymt bra och snabb leveransEfter inte alls noga övervägande tänkte jag beställa en Rubber B, till Er som har den erfarenheten: beställes den via rubberB's hemsida eller handlare inom EU?
Om handlare inom EU, någon som har praktisk erfarenhet av en specifik handlare?
Boom! Grattis kompis! När kör vi panerai GTG?
Lite annat att stå i just nu ...Boom! Grattis kompis! När kör vi panerai GTG?
Ärligt, vad tycker ni om den här? Jag tycker den är grymt snygg. En udda Panerai med lite roliga komplikationer med get och alarm. Ligger kring 60000 kr begagnad. Är det ett överpris? Får jag höra din känsla,för jag tycker det är en läckerhet eller är det den fula ankungen denna PAM098?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack, PAM184 har gått lite under radarn. Nu kommer jag in i den vanliga inre konflikten mellan mekaniskt alarm och estetik. Det finns lite att bearbeta.Skulle kolla lite på 184 då den är renare och med liten subsec men utan larm dock.
http://www.chrono24.com/en/panerai/...erenceNumber=pam00184$192&manufacturerIds=192
Tack, tillkom även tullavgift?Köpt till Rolex via rubbers hemsida. Grymt bra och snabb leverans
Och jag ångrar lite att jag inte köpte din...Lite läsning, vad jag saknar min 422:a
http://www.watchtime.com/reviews/sp...e-panerai-luminor-marina-1950-3-days-acciaio/
Måste fan bli en sån, underbar klocka!Lite läsning, vad jag saknar min 422:a
http://www.watchtime.com/reviews/sp...e-panerai-luminor-marina-1950-3-days-acciaio/
Inte för mig och jag har beställt två via deras hemsida.Tack, tillkom även tullavgift?
.... Jadu det hade jag också gjort hahaOch jag ångrar lite att jag inte köpte din...![]()
Do it, storleken är som sagt inget du behöver oroa dig för.Måste fan bli en sån, underbar klocka!
Ge mig 2 timmar så fixar jagKan någon slänga upp en bild med en 44mm på wristen tillsammans med en 40mm sub ?
Kan någon slänga upp en bild med en 44mm på wristen tillsammans med en 40mm sub ?
Ja jag tror det kom ett inbetalningskort på några kronor.Tack, tillkom även tullavgift?
Tänk på att Kermit inte har maxicase, bara så jämförelsen blir rätt..Självklart. Vassegooooo
![]()
![]()
Stod 40mm sub....inget om att det skulle vara maxiTänk på att Kermit inte har maxicase, bara så jämförelsen blir rätt..
Jupp I know, tänkte bara så jämförelsen blir rätt för betraktaren..Stod 40mm sub....
Nu får han ju jämför två av de snyggaste dinkor som finnsJupp I know, tänkte bara så jämförelsen blir rätt för betraktaren..
Kan någon slänga upp en bild med en 44mm på wristen tillsammans med en 40mm sub ?
Mm, Kermit är riktigt snaskig den med!Nu får han ju jämför två av de snyggaste dinkor som finns
(216570 är kanske snyggare iofs)
Självklart. Vassegooooo
![]()
![]()
Lugnt! Ja, pannan är större och känns större utan tvekan. Men den sitter extremt bra på mina 17 cm handleder, kan ha på mig den i dagar utan att det blir jobbigt. Det är bara att testa som du säger! Tror inte du blir missnöjd, en panna ska ju vara stor!Där kändes det som större skillnad
Fast beror ju på hur nära man fotar
Får ta och testa själv sen
Tackar för bilderna !
Har provat Sub, GMT, Explorer 2 och kan omöjligt se mig själv bära dem inom någon snart framtid.Där kändes det som större skillnad
Fast beror ju på hur nära man fotar
Får ta och testa själv sen
Tackar för bilderna !