Du känner ingen skillnad mellan vanlig krona och lökkrona? Ingen skillnad mellan att öppna ett kronskydd och att skruva ut en krona?Vafan skruvar du upp klockan med tumvantar eller?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du känner ingen skillnad mellan vanlig krona och lökkrona? Ingen skillnad mellan att öppna ett kronskydd och att skruva ut en krona?Vafan skruvar du upp klockan med tumvantar eller?![]()
Det lilla jag sett så verkar dem prestera ungefär som alla andra urverk i pannor. Men eftersom det saknas minutindex så känns precisionen rätt långt bak på listanJag saknar 682 och funderar på att införskaffa den igen eller 683 för reptåligare bezel, men det här med det nya urverket, känns inte det väldigt tråkigt med tanke på priset på klockan? Känns ju lite som att få Richemond-ETA i klockan. Sen imponerar väl iofs inte P 9010 öht på något sätt såvitt avser precision. Finns det några tester hur nya urverket presterar?
Kallar du mig okammad?
Oklart vad man svarar på detta... men någon 24/7-skjorta-kavaj-kille är du inte.
Dig kan man verkligen inte kalla okammad
Min tshirt look gör mina drag och slag snabbare, mindre tyg ivägen. Känner mig lugn inför detta
Nä det var ett par år sedan men ni skulle häpna om ni såg gamla svartvita foton från ”förr i tiden”Dig kan man verkligen inte kalla okammad![]()
Du känner ingen skillnad mellan vanlig krona och lökkrona? Ingen skillnad mellan att öppna ett kronskydd och att skruva ut en krona?
Du är i rätt tråd. Välkommen. Hoppas du får fatt en 111.Efter att ha släppt en 111 i en deal för nåt år sedan försöker jag fånga en ny just nu (ångrar mig bittert). Så om någon har tips på KS-vän som vill avyttra en sådan pärla DM:a mig gärna
Om detta inlägg hamnat i fel typ av tråd!? så ber jag om ursäkt!
Jag hoppas Panerai släpper 44mm Submersibles i år.
Typ 683 utan blått.
Det uppskattar jag honom för.Oklart vad man svarar på detta... men någon 24/7-skjorta-kavaj-kille är du inte.
Ni två alltså. Get a room.Det uppskattar jag honom för.Jag tycker det är lite humoristiskt med de där skjortnissarna, som även kör finansvalplooken på pappaledigheten.
![]()
Du låter lite sotis. Du kan få vara med på vår nästa bandträffNi två alltså. Get a room.
Pam372
Om allt vill sig väl så kan denna få sig en kompis idag.
![]()
Spännande! Älskar dina raiderPam372
Om allt vill sig väl så kan denna få sig en kompis idag.
![]()
Haha, har man väl klivit ner i det fantastiska sumpmarken igen AKA pannaträsket så kan man ju inte bara ha en...det visste jag ju.Spännande! Älskar dina raider![]()
Haha, har man väl klivit ner i det fantastiska sumpmarken igen AKA pannaträsket så kan man ju inte bara ha en...det visste jag ju.
Haha, har man väl klivit ner i det fantastiska sumpmarken igen AKA pannaträsket så kan man ju inte bara ha en...det visste jag ju.
FÖR tillfället får det räcka med två då jag fortfarande gillar att äga andra märken också.Fyra ska man ha som jag förstått det?!
?FÖR tillfället får det räcka med två då jag fortfarande gillar att äga andra märken också.