• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Panerai i all ära men jag känner mig tvungen att dela mitt senaste köp här, för jag vet att jag inte är ensam med att gilla stenhårda råkokta über-dykare.

Bq9GcHP.jpg

Men frukta icke! En Panerai är på horisonten.

Panerai i all ära men jag känner mig tvungen att dela mitt senaste köp här, för jag vet att jag inte är ensam med att gilla stenhårda råkokta über-dykare.

Bq9GcHP.jpg

Bq9GcHP.jpg

upload_2020-2-17_13-22-37.jpeg

Varit hos AD för att försöka avgöra vilken panna som ska bli min första. Kommit fram till att det antingen blir 914 eller 915 MEN kan inte förmå mig att avgöra vilken av dem. Finns liksom för och emot subsekund och kan ej bestämma mig... någon som har åsikter som kan hjälpa mig haha...? :D

Varit hos AD för att försöka avgöra vilken panna som ska bli min första. Kommit fram till att det antingen blir 914 eller 915 MEN kan inte förmå mig att avgöra vilken av dem. Finns liksom för och emot subsekund och kan ej bestämma mig... någon som har åsikter som kan hjälpa mig haha...? :D
På just den föredrar jag 914 . Tycker det ser skumt ut med bettarini och subsekund utan "Marina" på tavlan. Men är väl säkert en vanesak

Tillbaka
Topp