Men jag har inte köpt några andra klockmärken!lek inte oskyldig, du becknar ju av din samling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men jag har inte köpt några andra klockmärken!lek inte oskyldig, du becknar ju av din samling
Förövrigt så kommer 422an att stanna, den är helt enkelt för bra för att leva utan.lek inte oskyldig, du becknar ju av din samling
Apropå tidigare diskussion om okammad...lek inte oskyldig, du becknar ju av din samling
Eller hur! Han är riktigt ruffApropå tidigare diskussion om okammad...
Panerai i all ära men jag känner mig tvungen att dela mitt senaste köp här, för jag vet att jag inte är ensam med att gilla stenhårda råkokta über-dykare.
![]()
Men frukta icke! En Panerai är på horisonten.
Panerai i all ära men jag känner mig tvungen att dela mitt senaste köp här, för jag vet att jag inte är ensam med att gilla stenhårda råkokta über-dykare.
![]()
Men frukta icke! En Panerai är på horisonten.
Apropå tidigare diskussion om okammad...
Dräpis post är ett typexempel på klassisk avledningsmanöver - allt för att få er att tagga ner lite, well done!
24-c mögel inkommet
![]()
från sumpan?Dräpis post är ett typexempel på klassisk avledningsmanöver - allt för att få er att tagga ner lite, well done!
24-c mögel inkommet
![]()
Dom där är så kaxiga, gjordes dom polerade endast under ngt år där 99/00?Dräpis post är ett typexempel på klassisk avledningsmanöver - allt för att få er att tagga ner lite, well done!
24-c mögel inkommet
![]()
Dom där är så kaxiga, gjordes dom polerade endast under ngt år där 99/00?
Grattis
Grattis igen bro!Dräpis post är ett typexempel på klassisk avledningsmanöver - allt för att få er att tagga ner lite, well done!
24-c mögel inkommet
![]()
Tack till dig som lade upp 511 i Guld på Säljtråden. Trodde aldrig jag skulle sukta efter en guldklocka men fan va snygg den är![]()
Tack till dig som lade upp 511 i Guld på Säljtråden. Trodde aldrig jag skulle sukta efter en guldklocka men fan va snygg den är![]()
Har ägt en sådan, Satan så härlig den var! Kan det vara min gamla?@Janne s klocka är verkligen helt fantastisk. Jag håller med. Jag avskyr guldklockor, men om jag måste ha en så blir det den.![]()
Panerai DNAt som poppar upp emellanåtBråk bråk bråk bråk
He won't see any more daylightPanerai DNAt som poppar upp emellanåt
![]()
Enkelt. Base is ace.Varit hos AD för att försöka avgöra vilken panna som ska bli min första. Kommit fram till att det antingen blir 914 eller 915 MEN kan inte förmå mig att avgöra vilken av dem. Finns liksom för och emot subsekund och kan ej bestämma mig... någon som har åsikter som kan hjälpa mig haha...?![]()
På just den föredrar jag 914 . Tycker det ser skumt ut med bettarini och subsekund utan "Marina" på tavlan. Men är väl säkert en vanesakVarit hos AD för att försöka avgöra vilken panna som ska bli min första. Kommit fram till att det antingen blir 914 eller 915 MEN kan inte förmå mig att avgöra vilken av dem. Finns liksom för och emot subsekund och kan ej bestämma mig... någon som har åsikter som kan hjälpa mig haha...?![]()
Panerai DNAt som poppar upp emellanåt
![]()
Alltid base (utan subsekund) om man kan. Så jätteenkelt.Varit hos AD för att försöka avgöra vilken panna som ska bli min första. Kommit fram till att det antingen blir 914 eller 915 MEN kan inte förmå mig att avgöra vilken av dem. Finns liksom för och emot subsekund och kan ej bestämma mig... någon som har åsikter som kan hjälpa mig haha...?![]()
Det är väl det bästa som hänt på länge att de plockat bort lite text? Fimpa 8 dagar nästa.På just den föredrar jag 914 . Tycker det ser skumt ut med bettarini och subsekund utan "Marina" på tavlan. Men är väl säkert en vanesak